loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دوره دو جلدی کار فرهنگی نقشه می خواهد؛ در بیانات امام و رهبری

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : مجید تقی زاده رحمت آبادی | محمدرضا طاهری

مجموعه دو جلدی کار فرهنگی نقشه می خواهد توسط انتشارات شهید کاظمی وارد بازار نشر شد.

شنبه 21 دی 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا، مجموعه دو جلدی «کار فرهنگی نقشه می خواهد» در آینه بیانات امام و رهبری معظم انقلاب از سوی انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده و وارد بازار نشر شده است.

کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد حاوی نکات مهم مدیریت فرهنگی می باشد که محمد رضا طاهری و مجید تقی زاده مهمترین بیانات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را در باب مدیریت فرهنگی به صورت منظم استخراج و تدوین کرده اند.

اینکه فرهنگ چیست و کار فرهنگی باید چگونه باشد ؛ تهاجم فرهنگی با چه برنامه ای کار می کند و روش های مقابله با آن چیست ، همچنین شیوه های مدیریت مطالبی ست که در این کتاب مختصرا بیان شده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم :

" اصلاح فکر، زدودن انحرافات و تردیدها و عمق بخشی به اعتقادات :

اولین کار پیامبر مکرم اثاره عقل است ، بر شوراندن قدرت تفکر است ؛ قدرت تفکر را در یک جامعه تقویت کردن . این ، حلال مشکلات است . عقل است که انسان را به دین راهبرد می کند ، انسان را به دین می کشاند . عقل است که انسان را در مقابل خدا به عبودیت وادار می کند . عقل است که انسان را از اعمال سفیهانه و جهالت آمیز و دل دادن به دنیا باز می دارد ؛ عقل این است . لذا اول کار این است که تقویت نیروی عقل و خرد در جامعه انجام بگیرد ؛ تکلیف ما هم این است . (دیدار رهبری با دولت 80/6/5)

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط