loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دوستت دارم دمشق» جنگ در سوریه و مدافعان حرم را داستانی کرد

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

«دوستت دارم دمشق» مجموعه داستان کوتاه با محوریت جنگ سوریه و مدافعان حرم است. این اثر تلاشی است از نویسندگان جوان برای ایجاد ارتباطی عمیق بین جنگ و باورهای دینی با ادبیات برای همه کسانی که آن را می خوانند.

یکشنبه 22 دی 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، «دوستت دارم دمشق» مجموعه داستان کوتاه با محوریت جنگ سوریه و مدافعان حرم است. این اثر تلاشی است از نویسندگان جوان برای ایجاد ارتباطی عمیق بین جنگ و باورهای دینی با ادبیات برای همه کسانی که آن را می خوانند.

بر اساس این گزارش، این کتاب شامل ۱۰ داستان از ۱۰ نویسنده جوان و توانا است که به بحران سوریه و پدیده داعش پرداخته اند. داستان های این مجموعه از نظر سبک، فرم و زاویه دید گوناگون و متنوع است. داستان ها سعی دارند در بستر عاطفی اتفاقات حماسی را روایت کنند و گوشه ای از این بحران را نمایش داده و حس همدلی را بپرورانند.

زنان محوریت اکثر این داستان ها هستند. دمشق و دفاع از حرم، جنگ داخلی سوریه، اسارت زنان و کودکان به دست داعش، مدافعان حرم، مستشاران ایرانی، لشکر فاطمیون و حمله تروریستی داعش به مجلس درون مایه اصلی داستان های این مجموعه است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط