loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«فرمانده من» به چاپ چهل و ششم رسید

چاپ چهل و ششم کتاب «فرمانده من» تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

این کتاب حاوی قصه‌هایی از فرماندهان دفاع مقدس، نوشته «رحیم مخدومی»، «‌احمد کاوری»، «داوود امیریان»، «‌علی اکبر خاوری نژاد»، «‌حسن گلچین»، «‌هادی جمشیدیان» و «عباس پاسیار» است.

«من روزعاشورا برمی‌گردم»، ‌«شب هور»، «‌رمزیا زهرا(س)»، «فسیتوال‌انفجار و گلوله»، «‌مثل گل سرخ»، ‌«عقدآسمانی» و «مسیح کردستان» عنوان قصه‌های این مجموعه است.

در قسمتی از کتاب آمده است: «آدم‌های کوچک اندام ولی بزرگ منش را دوست دارم. وقتی شیفته شان می‌شوم سعی می کنم به هر طریقی با آنها رفاقت کنم. امروز بخت با من یارشده که ساعتی در ماشین فرمانده گردان باشم و با هم به «کرخه نور» برویم و ...»

کتاب «فرمانده من»‌ که جزو کتاب‌های نقره‌ای سوره مهر محسوب می شود همواره یکی از پرفروش ترین کتابهای این انتشارات بوده است.

چاپ چهل و ششم کتاب «فرمانده من» در102 صفحه، قطع پالتویی و در تیراژ 2 هزار و 500 نسخه و با قیمت یک هزار و 500 تومان منتشر شد.

این کتاب در سایت پاتوق کتاب و دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 13 دی 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط