loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جشنواره فرهنگی ادبی 9 دی برگزار می شود

نویسندگان مرتبط : سید جواد میری

به مناسبت گرامیداشت حماسه انقلابی مردم در 9 دی، جشنواره فرهنگی ـ ادبی 9دی در 18رشته هنری، ادبی، پژوهشی و رسانه ای در سراسر کشور برگزار می شود.

سید محمد جواد میری، دبیر جشنواره فرهنگی ـ ادبی 9 دی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: هدف از برگزاری جشنواره مردمی 9 دی، ماندگار کردن این حماسه عظیم و تقویت رویش های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد در ادامه افزود: جشنواره مردمی 9 دی با موضوعات ولایت مداری، فتنه و بصیرت، تقابل اسلام ناب و اسلام آمریکایی، جنگ نرم و جبهه انقلاب، تقابل اشرافیت و مردم، خواص بی بصیرت یا دنیازده و حمایت مردم از اقدامات عدالتخواه مسئولان و در چهار شاخه هنری ادبی، پژوهشی و رسانه ای برگزار می شود.

میری با اشاره به این که ستاد مردمی 9 دی با همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد و شورای هماهنگی تشکل های جوانان استان خراسان رضوی به مرحله اجرا رسیده است، اظهار داشت: برگزیدگان در این جشنواره علاوه بر بهره مندی از جوایز ارزنده، در دوره های تخصصی آموزشی رایگان شرکت داده خواهند شد و از آثار بعدی آنان بعد از تأیید کیفی طرح نیز حمایت شده و آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری، در قالب کتاب، سایت و نرم افزار انتشار خواهد یافت.

دبیر این جشنواره مردمی، مهلت ارسال آثار را تا پایان بهمن ماه سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.nohe-dah.pelakfa.comمراجعه و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی مشهد، بلوار قرنی، قرنی31، پلاک 16، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و یا به نشانی rahmashhad@gmail.com ارسال کنند

چهارشنبه 15 دی 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط