loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ 22 «همه باید بدانند» آیت الله امینی

نویسندگان مرتبط : ابراهیم امینی

کتاب«همه باید بدانند» نوشته آیت الله ابراهیم امینی، برای بیست و دومین بار از سوی مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این کتاب که به منظور تبیین معارف اسلامی نگارش شده، دربردارنده مطالب مختلفی برای گروه سنی عمومی، نوجوان و جوانان است.

بر اساس این گزارش، این کتاب در شش فصل«خداشناسی»، «نبوت»، «امامت»، «معاد»، «اخلاق» و «فروع دین» و در سه محور عقاید، اخلاق و فروع دین تدوین شده است.

بخش اول این کتاب به عقاید و اموری که به فکر و عقل انسان مربوط است و بخش دوم به اخلاق، یعنی موضوعاتی که مربوط به نفس و عواطف انسانی است می پردازد.

همچنین در بخش سوم این کتاب موضوع فروع دین، یعنی وظایف و دستورهای علمی که مربوط به تن انسان است، بررسی شده است.

شایان ذکر است، چاپ بیست و دوم این کتاب به همت مؤسسه بوستان کتاب در سال 1389 با شمارگان 1000 نسخه در 208 صفحه منتشر شده است.

گفتنی است، از آیت الله ابراهیم امینی کتاب های بسیاری منتشر شده است که در این بین می توان از کتاب های همه باید بدانند، بررسی مسائل کلی امامت، وحی در ادیان آسمانی، همسر داری، تربیت، اسلام و تعلیم و تربیت، آشنایی با وظایف و حقوق زن، پیامبری و پیامبر اسلام، آشنایی با اسلام، خداشناسی، معاد در قرآن، جوان وهمسر گزینی و امامت نام برد.

یکشنبه 19 دی 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط