loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیین شهرداری از نگاه مقام معظم رهبری

چاپ نخست کتاب «آیین شهرداری از نگاه مقام معظم رهبری» اثر علی عسگری از سوی موسسه نشر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش روابط ‌عمومی و امور ‌بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «آیین شهرداری از نگاه مقام معظم رهبری» بیانگر دیدگاه‌های رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، درباره «شوراها و مدیریت شهری» است.

این کتاب چکیده‌ای از دیدگاه‌های رهبر فرزانه انقلاب را درباره شوراها و مجموعه مدیریت شهری بیان می‌کند و مجموعه‌ای از راهبردهای ملموس و مورد توجه رهبری در حوزه مدیریت شهری را به همراه تحلیل دیدگاه‌های عالمانه ایشان شرح می‌دهد.

موضوعات اصلی این کتاب در قالب شش فصل به مباحثی نظیر «پیام‌های مقام معظم رهبری»،‌ «اهمیت و جایگاه شوراها»، «وظایف اساسی شورای اسلامی»، «توصیه‌ها به شوراهای اسلامی»‌، «شهر اسلامی» و «وظایف اساسی شهرداری» می‌پردازد.

چاپ نخست کتاب« آیین شهرداری از نگاه مقام معظم رهبری» اثر علی عسگری، در شمارگان 5000 نسخه و قیمت 13 هزار ریال وارد بازار نشر شده است.

دوشنبه 20 دی 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط