loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

2 کتاب جدید از سنگری به چاپ می‌رسد

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سنگری

مدیر انتشارات خورشید باران از انتشار 2 کتاب جدید از محمدرضا سنگری خبر داد.
زهرا یزدی نژاد مدیر انتشارات خورشید باران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نشر خورشید باران در حال حاضر 2 کتاب از محمدرضا سنگری زیر چاپ دارد که انتظار می‌رود این دو کتاب تا ماه آینده به بازار عرضه شوند.
وی گفت:‌ یکی از این کتابها با نام "امام خوبی و زیبایی" شامل قصه های کودکی و نوجوانی امام حسن مجتبی(ع) است. این کتاب گفته ها، احادیث و روایات مربوط به امام حسن(ع)‌ را با زبانی شیرین در قالب داستان بیان می‌کند. حجم این کتاب 72 صفحه است.
یزدی نژاد افزود:‌کتاب دیگر "دریچه ای به بهشت کودکانه" نام دارد که به نقد و بررسی ادبیات کودک می‌پردازد. سنگری در این کتاب تاریخچه ای از ادبیات کودکان آورده است و به همه افرادی که در عرصه نثر و نظم ادبی کودکان فعالیت کرده‌اند پرداخته و آثار آنها را تحلیل و بررسی کرده است.
وی در ادامه گفت: "دریچه ای به بهشت کودکانه" با عنوان فرعی "مجموعه مقالاها و مقوله ها در حوزه ادبیات کودک" به آسیب‌شناسی این آثار نیز پرداخته است. این کتاب 150 صفحه خواهد داشت.
مدیر انتشارات خورشید باران گفت: دو کتاب دیگر نیز در حوزه ادبیات دفاع مقدس آخرین مراحل پیش از چاپ را طی می‌کنند و به‌زودی منتشر خواهند شد. یکی از این کتابها خاطرات سرهنگ قمری از شخصیت های مبارز قبل و بعد از انقلاب است. نام این کتاب "باغ سوخته" است و در قطع وزیری با حدود 400 صفحه منتشر خواهد شد. خاطرات این کتاب بسیار عبرت آموز هستند و علیرضا پوربزرگ وافی آنها را به رشته تحریر درآورده است.
وی افزود: "دریا دلان خاکی"‌ نیز نام کتاب دیگری به قلم علیرضا بزرگ پور وافی است که خاطرات عده ای از رزمندگان دوران دفاع مقدس را شامل می‌شود. این کتاب نیز با قطع وزیری با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چاپ خواهد شد و حجم آن400 صفحه خواهد بود. یزدی نژاد گفت: این 2 کتاب ظرف هفته آینده به بازار خواهند آمد و چون کتابهای پیشین ما در زمان کمی به اتمام رسیدند، همه کتابهای مذکور با تعداد شمارگان 5000 نسخه منتشر خواهند شد.
از نشر خورشید باران به تازگی دو مجموعه شعر با نامهای "رازهای شعله ور" و "آوازهای تانخوره" منتشر شده است. کتاب اول در 300 صفحه شامل اشعار مذهبی و آیینی زهرا هنرمند قمی است و کتاب دوم مجموعه اشعار خدیجه محمدی است.

گفتنی است از این نویسنده کتاب ارزشمند آینه داران آفتاب و ... در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 23 دی 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط