loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی جهادی سرباز اسلام شهید قاسم سلیمانی در کتاب «این مرد پایان ندارد»

انتشارات مرتبط : راه بهشت

نویسندگان مرتبط : سید علی بنی لوحی

کتاب «این مرد پایان ندارد»؛ خاطرات و زندگی نامه سردار سلیمانی منتشر شد

شنبه 19 بهمن 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا، کتاب «این مرد پایان ندارد» زندگی جهادی سرباز اسلام شهید «قاسم سلیمانی» به همت «سیدعلی بنی لوحی» گردآوری، تنظیم و نگارش شده و توسط انتشارات راه بهشت راهی بازار نشر شد.

این کتاب ۲۶۰ صفحه ای که به صورت متن و تصویر رنگی به چاپ رسیده است مخاطب علاوه بر برخی تصاویر منتشر نشده از فرمانده جبهه مقاومت خاطراتی را می خواند که تعدادی از آن ها برای اولین بار منتشر می شوند.

در واقع در سیر این کتاب نگارنده تلاش کرده است که مطالب کتاب، به گونه ای سامان یابد تا خواننده، مکتب شهید «قاسم سلیمانی» را بیشتر بشناسد.

سیدعلی بنی لوحی نویسنده کتاب "این مرد پایان ندارد" از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که خود را خادم یاران حضرت روح الله در لشکر امام حسین (ع) می داند و معتقد است بزرگترین خوشبختی زندگی اش این بوده که او را در صحنه جهاد و شهادت راه داده اند، هرچند دست خالی و مانده از راه باز گشته است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا، اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط