loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جایزه کتاب به «نقاشی قهوه خانه» رسید

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : محسن کاظمی

کتاب «نقاشی قهوه خانه» خاطرات کاظم دارابی متهم دادگاه میکونوس نوشته محسن کاظمی اثر برگزیده در بخش مستندنگاری سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی شد.

شنبه 19 بهمن 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، بر اساس گزارش آئین اختتامیه سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهوری، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نویسندگان و اهالی قلم در ۲۳ آذرماه در کتابخانه ملی برگزار شد که کتاب «نقاشی قهوه خانه» نوشته محسن کاظمی در بخش مستندنگاری اثر برگزیده این جایزه بزرگ شد.

کتاب «نقاشی قهوه خانه» به قلم محسن کاظمی، خاطرات دارابی را از کودکی تا درگیری در ماجرای میکونوس و دادگاه و درنهایت زندان براساس مصاحبه های شفاهی دربردارد. دارابی که پس از گذراندن ۱۵ سال از دوران حبس خود و اخراج از آلمان به ایران بازگشته است، روایت خود را از ماجرای میکونوس به دست می دهد و تلاش می کند با واکاوی اسناد، بی گناهی خود را نشان دهد.

کتاب «نقاشی قهوه خانه» چندی پیش در دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال برگزیده بخش مستندنگاری و در بیست و ششمین دوره جایزه کتاب سال دانشجویی کشور به عنوان برگزیده تاریخ بخش علوم انسانی انتخاب شد.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط