loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب گام تمدن ساز منتشر شد

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

کتاب گام تمدن ساز حاصل تلاش و پژوهش نزدیک به ۷۰ نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی با مطالعه اسناد معتبر تاریخی و گزارش های سازمان های معتبر بین المللی است.

دوشنبه 21 بهمن 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب گام تمدن ساز در ۴ فصل (سرگذشت انقلاب، برکات بزرگ انقلاب، چالش ها و ظرفیت ها، توصیه ها) به تبیین بیانیه گام دوم پرداخته است.

در کتاب حاضر سعی شده است با تکیه بر اسناد معتبر تاریخی و گزارش های سازمان های بین المللی، ابتدائا مستندات گزاره های بیانیه ارائه گردد و در قدم بعد با استفاده از داده های اطلاعاتی منابع فوق الذکر بر اساس منطق تبیینی مقام معظم رهبری بخش هایی از بیانیه از حالت اجمال درآمده و تفصیلی تر بحث گردد.

این کتاب حاصل تلاش و پژوهش نزدیک به ۷۰ نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی بوده که با مطالعه اسناد معتبر تاریخی و گزارش های سازمان های معتبر بین المللی در مدت زمانی بیش از ۲۵ هزار ساعت انجام شده است.

در این کتاب ابتدا مستندات گزاره های بیانیه گام دوم انقلاب ارائه شده و در ادامه با استفاده از داده های اطلاعاتی منابع اشاره شده بر اساس منطق تبیینی مقام معظم رهبری بخش هایی از بیانیه از حالت اجمال درآمده و به تفصیل تشریح شده است.

مقام معظم رهبری با نگاهی آسیب شناسانه، عالمانه و حکیمانه نسبت به چهل سال گذشته و جریان تحولات منطقه ای و بین المللی، بیانیه راهبردی گام دوم را صادر فرمودند. بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی است که افق آینده را در چهل سال و هشتاد سال بعدی روشن می کند و هرآنچه که در عرصه های مختلف حیات اجتماعی این انقلاب نیاز دارد، الگوی عملیاتی آن در بیانیه گام دوم موجود است.

برای تحقق این بیانیه نیازمند نقشه راه هستیم. برای تعیین نقشه راه، سه روند نظریه پردازی، گفتمان سازی، مطالبه گری باید طی شود. این بیانیه مانند پازلی است که بعضی از خانه های آن پُر شده و برخی از مسائل و مباحثی که رهبری در این بیانیه عنوان فرموده اند، مسائل بدیعی است که نیاز به نظریه پردازی و تبیین مفهومی دارد.

کتاب گام تمدن ساز تألیف سیدمحمدحسین راجی در ۳۲۴ صفحه به همت دفتر نشر معارف به بهای ۲۲۵,۰۰۰ ریال منتشر شده است.

کتاب گام تمدن ساز با توجه به اهمیت موضوع و غنای مطالب، و با هدف ایجاد یک پویش همگانی برای فهم و تبیین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از چاپ اول در پویش مطالعاتی روشنا قرار گرفته است و با تخفیف ویژه عرضه می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط