loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار مجموعه داستان «ردپایی رو به آسمان»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : مریم شریف رضویان

مجموعه داستان «ردپایی رو به آسمان» نوشته مریم شریف رضویان شامل داستان هایی به تم اجتماعی منتشر شد.

دوشنبه 5 اسفند 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب حاضر، مشتمل بر مجموعه داستان های کوتاه فارسی، با موضوعات مختلف اجتماعی است.

عنوان داستان ها عبارتند از: «چشم های پاییزی»، «رودخانه»، «بهشت»، «آستین خالی»، «یک اتفاق خوب»، «حبة انگور»، «ردپایی رو به آسمان» و... .

در خلاصه داستان «ردّ پایی رو به آسمان» آمده است: «حبیب»، فردی تحصیل کرده و مهندس ساختمان است. یکی از اقوام بی سرپرست همسرش «ملیحه» احتیاج به پول دارد تا هزینة خرید خانه ای را بپردازد. حبیب توان مالی خوبی دارد، امّا تصمیم می گیرد درصد ناچیزی کمک کند. او در آن روز برفی، سربازی را می بیند که دربارة مسعود، دوست حبیب اطّلاعاتی دارد.

مسعود هنگام شهادت، انگشتر خود را به حبیب بخشیده بود تا سبک بال پرواز کند. حبیب با حرف های سرباز، عمیقاً به فکر فرو می رود و در فاصله ای که حبیب سعی می کند خود را از تصادف با کامیون نجات دهد ردپای سرباز را در برف می بیند که تا بی نهایت ادامه داشت.

برای خرید اینترنتی این کتاب از فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط