loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفرنامه رضا امیرخانی به کره شمالی منتشر شد

انتشارات مرتبط : افق

نویسندگان مرتبط : رضا امیرخانی

تازه ترین اثر رضا امیرخانی با عنوان «نیم دانگ پیونگ یانگ» که حاصل سفر ۹ روزه او به کشور کره شمالی است از سوی نشر افق منتشر شد.

سه‌شنبه 13 اسفند 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری آنا، تازه ترین اثر رضا امیرخانی با عنوان «نیم دانگ پیونگ یانگ» که سفرنامه این نویسنده به کشور کره شمالی است توسط انتشارات نشر افق منتشر شد.

آخرین اثر امیرخانی پیش از این سفرنامه رمان «رهش» بود که انتشار آن با بازخوردهای مختلفی همراه بود. این نویسنده رمان های «من او»، «ارمیا»، «قیدار» و سفرنامه های «داستان سیستان» و «جانستان کابلستان» را نیز در کارنامه خود دارد.

این نویسنده پیش از این در گفتگو با رسانه ها عنوان کرده بود: زمان مذاکره اون با ترامپ و حدود ۹ روز آنجا (کره شمالی) بودم. به عنوان مستند ساز در یک هیات سیاسی به کره شمالی رفته بودم. احتمالا کتاب بعدی من سفرنامه کره شمالی باشد البته اگر نگویند که بعد از یک کتاب تلخ چرا دوباره می خواهی کتاب تلخ دیگری بنویسی.

امیرخانی در ادامه گفتگوی خود آورده بود: نکته ای که در مورد کره شمالی وجود دارد اینکه هرچقدر هم کشور ما بسته شود، مثل کره شمالی نمی شود و حتی در مورد کره جنوبی هم همین ظور است که اگر آمریکا ایران را هم بگیرد ما کره جنوبی نمی شویم چون نظم پذیری آنها را نداریم.

کتاب «نیم دانگ پیونگ یانگ» در ۳۴۳ صفحه با قیمت پنجاه هزار تومان از سوی انتشارات نشر افق منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط