loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات «سید کاظم اکرمی» منتشر شد

کتاب خاطرات «سیدکاظم اکرمی» به کوشش «مسعود کرمیان» و «جواد کامور بخشایش» به همت دفتر ادبیات انقلاب اسلامی، مشارکت حوزه هنری استان همدان و توسط انتشارات سوره مهردر بازار نشر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «سیدکاظم اکرمی» از فعالان سیاسی و مذهبی دوران انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود که در سال 1351 به دلیل فعالیت‌های دانشجویی توسط ساواک دستگیر و تا نیمه شهریور 1356 جمعا به مدت 52 ماه در زندان‌های همدان، سنندج و تهران (کمیته، قصر، اوین و قزل قلعه) محبوس شد.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال 1358 با رای مردم استان همدان به عنوان نماینده مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی برگزیده شد و پس از اتمام مجلس خبرگان، به مدت دو ماه معاونت و ریاست دانشسرای راهنمایی تحصیلی همدان را بر عهده گرفت.

وزارت آموزش و پرورش در سال 1363، تحقیق در آثار تربیتی امام(ره) در دفتر نشر آثار و اندیشه‌های امام خمینی(ره)، ریاست پژوهشکده تعلیم و تربیت در سال 1376 و ... از جمله فعالیت‌های سیدکاظم اکرمی در طی سه دهه اخیر محسوب می‌شود.

این کتاب خاطرات در پنج فصل شامل «تحصیل و ازدواج»، «مبارزات سیاسی»، «دستگیری و زندان»، «همراهی با انقلاب اسلامی» و «از وزارت آموزش و پرورش تا ریاست دانشگاه» زندگی و فعالیت‌های سیدکاظم اکرمی را روایت می‌کند.

کتاب خاطرات «سیدکاظم اکرمی» به کوشش «مسعود کرمیان» و «جواد کامور بخشایش» در 219 صفحه، شمارگان دوهزارو 500 نسخه و قیمت سه هزارو 300 تومان عرضه شده است.

این کتاب در سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 11 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط