loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حرمان هور» به چاپ دوازدهم رسید

نویسندگان مرتبط : علیرضا کمری

کتاب «حرمان هور» دست نوشته‌های شهید احمدرضا احدی، به اهتمام علیرضا کمری، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوازدهم رسید.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، این کتاب حاوی دست نوشته‌ها و خاطرات شهید «احمدرضا احدی» در دوران جنگ ایران و عراق است که اولین بار در سال67 منتشر شده است.

احمد رضا احدی آبان ماه سال 1345 خورشیدی در شهرستان اهواز در خانواده‌ای مذهبی و سنتی زاده شد.

وی با شروع جنگ تحمیلی همراه خانواده به زادگاه پدر و مادر خویش(ملایر) بازگشت. سال 64 در رشته پزشکی وارد دانشگاه شد. وی همزمان دراین دوران در جبهه‌های جنگ حضور داشت و در تمامی نبردها از نفرات فعال گردانها و دسته‌ها بود. در مدت 4 سال حضور درجبهه بارها مجروح شد و سرانجام درعملیات کربلای5 دراسفند ماه سال 65 به شهادت رسید.

گفتنی است تمام یادداشت‌های این اثر در نوبت‌های متوالی در روزنامه اطلاعات به چاپ رسیده است.

یادداشت‌های شهید احدی انعکاس دهنده وقایعی درجبهه‌های جنگ ایران و عراق است که در نوع خود بدیع و دست نخورده است. یاددشت‌هایی ازعملیات‌های مختلف، شهادت همرزمان ، خاطرات شخصی و ... .

این کتاب که در گروه کتاب‌های نقره ای سوره مهر قرار دارد، تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که در 238 صفحه، قطع رقعی و در تیراژ 2 هزار و 500 نسخه و با قیمت 3 هزار تومان به چاپ رسیده است.

این کتاب در سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 11 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط