loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیار «حق‌السکوت» را منتشر کرد

نویسندگان مرتبط : محمدمهدی سیار

شاعر مجموعه "بی‌خوابی عمیق"، اثر تازه خود را تنها به قالب غزل اختصاص داده و تلاش کرده که مضامین اجتماعی و آیینی را در ابیات خود جای دهد. انتشارات "فصل پنجم" به زودی تازه‌ترین مجموعه شعر محمد مهدی سیار را روانه بازار کتاب خواهد کرد.

این کتاب که به تازگی به زیر چاپ رفته، در قالب غزل تهیه و گردآوری شده است. چنانکه شاعر این مجموعه در گفتگو با شبکه ایران، ضمن اعلام این خبر گفت: برخلاف "بی‌خوابی عمیق" که قالب‌های مختلف غزل، نیمایی، سپید و... دربر می‌گیرد، این کتاب را که عنوان «حق‌السکوت» به خود گرفته، تنها به غزل اختصاص داده‌ام.

همچنین به گفته شاعر مجموعه «دادخواست»، این اثر با شامل شدن برخی اشعار قدیم و تازه، 42 قطعه را دربرگرفته که غالبا با محتوای اجتماعی، آیینی و... سروده شده‌اند.

سیار در عین حال با اشاره به عنوان کتاب تأکید کرد: کلمه "حق‌السکوت" را براساس یکی از ابیات کتاب انتخاب کردم و اشاره به مسئله خاصی ندارد.

همچنین به گفته این شاعر جوان، او در آینده‌ای نزدیک کتابی را با عنوان «بوطیقای صدرایی» در جهت پیشنهاد یک نظریه ادبی بر اساس مبانی فلسفه اسلامی و حکمت متعالیه ملاصدرا روانه بازار کتاب خواهد کرد.

گفتنی است کتاب بی خوابی عمیق این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 15 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط