loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آغاز فهالیتهای مرکز راهبردی قرارگاه عمار

نویسندگان مرتبط : علیرضا پناهیان

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: ضرورت همفکری و همکاری نیروهای فرهنگی فعال در انقلاب و در مقابله با دشمن و استکبار جهانی و فتنه 88 برگزاری جلسات مشترک و خودجوشی را با حضور ایشان فراهم آورد که به قرارگاه عمار موسوم گردید.
وی اظهار داشت: با حضور 70 نفر از چهره‌های شاخص و فعال فرهنگی و مسئولین مؤسسات فرهنگی در تهران و سراسر کشور، اولین مجمع عمومی قرارگاه عمار برگزار و اعضای شورای مرکزی برگزیده شدند.
وی یادآور شد:‌ قرارگاه عمار مجمع صاحب‌نظران، اندیشمندان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که برای تعمیق بصیرت جامعه و تحقق منویات مقام ولایت فعالیت خود را آغاز کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: قرارگاه عمار کانون فکر و اندیشه برای سازماندهی عناصر فعال فرهنگی و سیاسی و به دنبال تبیین و پیگیری دیدگاههای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ساماندهی جبهه اهل ولاء و اندیشه می‌باشد.
عضو هیئت مؤسس و برگزیده مجمع عمومی برای عضویت در شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: مرکز راهبردی در موضوعات مختلف فرهنگی در آینده کمیته‌هایی تشکیل خواهد داد و در این کمیته‌ها وضعیت فرهنگی موجود رصد و اطلاع‌رسانی و ارائه طریق و راهبرد خواهد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان یادآور شد: اولین جلسه مجمع عمومی اعضای شاخص و فعال فرهنگی بر ضرورت ایجاد این مرکز راهبردی تأکید داشتند و در آینده علاوه بر افراد حاضر در اولین مجمع عمومی اعضای این تشکل توسعه خواهد یافت.
وی درباره ملاک انتخاب اعضای مجمع عمومی اظهار داشت: ملاک انتخاب علاوه بر صلاحیت‌های عمومی از جمله اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و تبعیت از مقام معظم رهبری و ضدیت با استکبار جهانی و روحیه‌ دشمن‌ستیزی، حضوری فعال، چشمگیر و تعیین‌کننده در مقابله با جریان فتنه سال 88 داشتند.
وی تأکید کرد: تلاش ما در قرارگاه عمار این است که از ایفای نقش حزبی پرهیز کرده و در اتخاذ اندیشه و راهبردهای فرهنگی و ساماندهی عناصر مؤثر نقش‌آفرین باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان از تولید راهبرد در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی، هماهنگی نیروهای فعال در جبهه فرهنگی و سیاسی انقلاب، نظارت عمومی و نقد بر عملکرد نهادها و مراکز فرهنگی و سیاسی نظام و عموم دستگاههای حکومتی، بصیرت‌افزایی و نقش آفرینی مؤثر و رصد و دیده‌بانی در نبرد نرم جبهه فرهنگی استکبار و شناسایی دست‌های پیدا و پنهان دشمنان به عنوان برخی موضوعات فعالیت قرارگاه عمار یاد کرد.
وی توضیحاتی بیشتر درباره اهداف قرارگاه عمار را به روزهای آینده موکول کرد که متعاقباً منتشر خواهد شد.
در جلسه امروز قرارگاه عمار (مرکز راهبردی جبهه اهل ولاء) 15 نفر از اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است:
1- حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (مسئول اتاق فکر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها)
2- حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه
3- مهندس حاج‌ سعید قاسمی (فعال فرهنگی و مدیر مؤسسه فرهنگی میثاق)
4- وحید جلیلی سردبیر ماهنامه راه و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
5- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری (رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی سیره شهدا)
6- دکتر مهدی کوچک‌زاده نماینده مجلس و استاد دانشگاه
7- حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده مجلس و مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی
8- نادر طالب‌زاده نویسنده و کارگردان و مجری برنامه راز
9- حاج حسین یکتا دبیر سابق ستاد راهیان نور کشور
10- دکتر حسن عباسی رئیس مؤسسه بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز
11- حجت‌الاسلام والمسلمین علی ثمری دبیر هیئت مرکزی گزینش کل کشور
12- سعید حدادیان مداح اهل بیت
13- حسین الله‌کرم عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
14- حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن
15- حسین روشن (مسئول دبیرخانه قرارگاه عمار)
اعضای هیئت مؤسس قرارگاه عمار نیز عبارتند از: حجج اسلام طائب، پناهیان، ماندگاری، رسایی و دکتر مهدی کوچک‌زاده، مهندس قاسمی، جلیلی، مهندس مسعود سلطان‎پور، دکتر عباسی، طالب‌زاده، حدادیان، مداحی و یکتا.

شنبه 23 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا

سلام بر همه بزرگواران برای همه این عزیزان عزت و سلامت از خداوند خواستارم محکم واستوار باشید که خدا با شماست.مرگ بر فتنه گران و اصلاح طلبان امریکایی

5 فروردین 1393

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط