loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راضیه تجار از چاپ داستانهایش خبر داد

نویسندگان مرتبط : راضیه تجار

راضیه تجار تجدید از چاپ مجدد کتاب‌هایش در فرم و قطع مشابه از سوی انتشارات سوره مهر، بدون تغییر یا ویرایش مجدد خبر داد.

تجار به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: برخی از این آثار که از اولین کتاب‌هایم محسوب می‌شوند، در زمانی که منتشر شده‌اند، ‌بازخورد خوبی داشته‌اند و من نیاز نمی‌بینم که در متن آن‌ها تغییراتی اعمال کنم؛ چراکه احساس می‌کنم حرف آن روز من بوده‌اند.

وی درباره این اقدام انتشارات سوره مهر توضیح داد: این حرکت انتشارات سوره مهر را حرکت خوبی می‌دانم؛ چرا که من بارها در سفرهایی که به شهرستاهای مختلف داشتم، علاقمندانی را می‌دیدم که به دنبال کتاب‌ها بودند و به صورت متمرکز نمی‌دانستند که چگونه به آثار دسترسی پیدا کنند.

این داستان‌نویس در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد مجلدات آثارش اضافه کرد: شاید این مجلدات به 12 جلد برسد و البته اغلب آن‌ها را مانند «نرگس‌ها»، «زن شیشه‌ای»، «کوچه اقاقیا»، «آرام شب بخیر» و چند اثر دیگر را انتشارات سوره مهر منتشر کرده و برخی دیگر را نیز مانند «شعله و شب»، «از خاک تا افلاک»، «بانوی آبی‌ها»، «بانوی رنگین‌کمان» را ناشران دیگر منتشر کرده‌اند.

نویسنده «پاورچین تا عشق» تصریح کرد: در حال حاضر در حال جمع‌آوری آثارم از ناشران دیگر هستم و برخی از آن‌ها مانند «شعله و شب» و «سنگ صبور»، را از قدیانی گرفته‌ام. «از خاک تا افلاک» را سوره مهر چاپ می‌کند. همچنین دو کتاب «پاورچین تا عشق» و «آواز پرواز» را نیز در همین مجموعه به انتشارات سوره مهر تحویل می‌دهم.

راضیه تجار، متولد 1326 و داستان‌نویس است. وی دارای مدرک کارشناسی روانشناسی و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است. این داستان‌نویس دبیر و عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران است.

یکشنبه 24 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط