loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محاکمه سران فتنه: آنها مصداق بارز محاربند

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر تأکید کردند که میرحسین موسوی و مهدی کروبی خائنانی دنیاپرستند که حاضرند برای دفع بلا از خود یک‎یک جوانان این وطن را به ورطه هلاکت بکشانند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعضای هیئت محبین اهل‌بیت(ع) دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر تهران با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات روز گذشته تهران و ترور دانشجوی بسیجی این دانشگاه اعتراض کردند که متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:‌

ای سران نفاق و تزویر!
بس‌تان نشد تجربه هشت ماه صبر ملت؟ بس‌تان نشد هدر رفتن فرصت‌ها و خراب شدن راه‌های بازگشت؟! بس‌تان نشد پل‌ها که به حماقت اربابان‌تان و جهالت عده‌تان، پشت سر خراب کردید و حالا برای خود راه بازگشت نمی‌بینید؟! شما که خوب می‌دانید صبر انقلابی فرزندان انقلاب را که اگر روزی لبریز شود، نامتان را حتی از تاریخ حذف خواهند کرد! چه برسد به حباب و توهم سبزی که امروز پیرامون خود ساخته‌اید . . . .

چه بی‌شرمانه به نام امّت آزادی‌خواه و مسلمان مصر و تونس و به کام آمریکای جنایتکار، بار دیگر صفحه‌های اول رسانه‌های جهان را با اخبار کاریکاتوری و غیرواقعی پر نمودید و یاد تظاهرات شوم منافقان در سال 57 و اهانت‌های آنها را در مقابل بیت حضرت امام زنده نمودید. برای شما دروغ‌گویان پیشانی سیاه، چند صد نفر فریب‌خورده روز 25 بهمن کافی است تا خود را موجی میلیونی خطاب کنید! البته ما به خوبی می‌دانیم، انقلاب اسلامی باعظمت ما، به لطف خدا، هزاران دشمن کوردل منافق در اقصی نقاط جهان در مقابل خود دارد، که شما نیز امروز یکی از آنها شده‌اید و صف اول شورشی‌هایتان رده‌های عملیاتی سازمان نفاق هستند.

برای هیچ کدام از ما، حرکت‌های بچه‌گانه دیروزتان، ذره‌ای مایه تشویش نبود!

ما به خوبی می‌دانیم که شما از هیچ حرکتی فروگذاری نمی‌کنید تا جنازه متعفن سبزی را که دیگر فرزندانش هم تمایلی به فاتحه بر آن ندارند، دوباره چونان عروسک‌های خیمه‌شب بازی به صحنه آورید.

اما گرفتار وهمید! این صحنه از آنِ بازیگران زنده آن، ملت غیور ایران است و بی‌شک کالبد متعفن عروسکی که بازیچه دست اربابان زور و زر، آمریکا و اسرائیل است، جایی در صحنه پرشکوه انقلاب اسلامی ندارد!

همین بود شاید که ناجوانمردانه، در طی حرکتی حساب شده، هنرمندی از دوستان هم‌دانشگاهی‌مان، "صانع ژاله " را که هنرمند نمایشی بود، ترور کردید و شما را چه باک که در راه تحویل صحنه انقلاب به فریبکاران و اربابان آمریکایی‌تان، خون هزاران بازیگر واقعی این صحنه را بریزید.

ننگتان باد و آرامش قرین‌تان مباد که دشمنان خوبی و حقیقت هستید!

اگر می‌اندیشید که چون شما سودای ماندن داریم! بدانید تا آخرین قطره خون‌مان از صحنه مراقبت خواهیم کرد! نه اینکه بایستیم تا تنها کشته شویم - که این بزرگ‌ترین نعمت الهی است - بلکه می‌ایستیم! ‌و تا آخرین‌تان را از صحنه روزگار محو نکنیم از پای نخواهیم نشست؛ که باطل نابود خواهد شد و به زودی رود خروشان غیرت امّت اسلام این لجن بدبوی گندیده را از مسیر خود پاک خواهد کرد. اما تا آن روز، بریزید خون‌های ما را که ما محکم‌تر و استوارتر خواهیم شد.

اما سخنی با سران محترم قوه قضائیه و مسؤلان نظام مبارک جمهوری اسلامی ایران؛

پس از گذشت 8 ماه صبر و بصیرت ملت ایران که به حق خواص بی‌بصیرت را شرمنده و دشمنان منافق‎سیرت انقلاب اسلامی را دست‎بریده ساخت، چه‎کسی تصور آن را داشت که رفتار پرمهر!‌ قوه محترم قضائیه و مراجع ذی‎ربط با محاربان انقلاب و اسلام و منافقان کوردل تا این اندازه ادامه یابد که این بار رخصتی دوباره یابند تا ضربه‌ای هرچند بچه‌گانه را به بدنه انقلاب و ملت وارد نمایند.

شما که می‌دانید میرحسین موسوی و مهدی کروبی خائنانی دنیاپرستند که حاضرند برای دفع بلا از خود یک یک جوانان این وطن را به ورطه هلاک بکشانند! شما که شهادت تاریخ را در مورد این دو تن خود به چشم دیده‌اید! شما که عقبه سنگین خارج‌نشین جریان فتنه را به خوبی رصد دارید! شما که می‌دانید اینها حالا حالا دست از سر امّت برنخواهند داشت و فرعونانی هستند که در دل باور دارند کبر خود را و بردگی خلق را.

آقایان قوه محترم قضائیه!
تا به کی؟ تا به چند بار دیگر، دوستان‌مان باید خونشان در راه خودکامگی این فرعونان کوتاه‎قد به زمین ریخته شود؟ تا به کی؟ تا به چند بار دیگر، امّت اسلام باید دچار پریشانی شود! اگر رفتار پرمهر آن قوه محترم نبود، به راستی جرأت جولان این مگس‌سیرتان بار دیگر در بیست و پنجم بهمن ماه 1389 بود؟ گرچه خوب می‌دانیم که عرصه سیمرغ انقلاب جولانگاه مناسبی برای این مگس‌ها نیست و هم‎اینک عرض خود برده‌اند! اما تا به کی زحمت ما دارند و عزیزان و دوستان و هم‌کلاسی‌های ما را مجروح و خسته و شهید کنند؟

آیا وقت آن نرسیده که آن قاطعیت علوی، تیغ از نیام برکشد و حق امّت اسلام را از این سفله‌گان دون‎مایه بستاند! کدامین مصلحت هنوز بر اجرای عدالت تحمیل می‌گردد؟ نکند سکوت خواص بی‌بصیرت جرأت اجرای عدالت را گرفته باشد؟

این بار ما هیئت محبّین اهل‎بیت(ع) دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر، به طور خاص و هم‎صدا با موج خروشان امّت، از شما می‌خواهیم قاطعانه، مسببان و مقصران و بازی‎گردانان این بازی شوم و فتنه‌انگیز را به پای میز محاکمه بکشانید و داد اسلام و امّت اسلام، داد نگرانی و رنج امّت، داد رنج و محنت سنگین مادرهای پسر از دست داده را از ایشان بستانید.

بی‌شک امروز نفاق ایشان بر همگان پدیدار گشته و دیگر زمان مماشات به سر آمده است!
امّت اسلام منتظرند.

*****
آیت الله خاتمی در گفت‌و‌گو با فارس:
سران فتنه مصداق بارز باغی و محاربند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با انتقاد شدید از بهانه قرار دادن حمایت از مردم مظلوم مصر توسط سران فتنه گفت: جنس سران فتنه از جنس "بن علی تونس و نامبارک " است و سازگار با مبارزان در صحنه مصر علیه ظلم نیست؛ چراکه مبارزان در صحنه مصر با افتخار از امام خامنه‌ای تشکر کرده‌اند.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» در واکنش به فتنه‌گری دیروز سران فتنه، اظهارداشت: حوادث روز گذشته برگ ننگین دیگری در پرونده سیاه سران فتنه اضافه کرد؛ چراکه سران فتنه در طول بیش از 20 ماه تلاش خود را در تلخ کردن شیرینی‌ها در کام مردم انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: موسوی و کروبی همانطور که حضور 85 درصدی و 40 میلیونی مردم در انتخابات پرشکوه و دشمن شکن ریاست جمهوری دهم را با فتنه خود در کام ملت تلخ کردند؛ روز گذشته نیز سعی کردند راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال را که برای سی‌وسومین بار اعلام وفاداری مردم به انقلاب، امام(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، با حرکتی مذبوحانه تلخ کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری حرکت اغتشاش‎گونه و فتنه‌گرانه دیروز تهران را آمریکایی و صهیونیستی خواند و گفت: نشانه آن هم این است که آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی مصرّانه فتنه‌گران را حمایت و تشویق به صدور بیانیه و از اقدام آنها ابراز شادی می‌کنند.

*جنس سران فتنه از جنس "بن علی تونس و نامبارک " است

آیت الله خاتمی با انتقاد شدید از بهانه قرار دادن حمایت از مردم مظلوم مصر توسط سران فتنه تاکید کرد: سران فتنه ادعای حمایت از مردم مصر می‌کنند در حالی که جنس سران فتنه از جنس "بن علی تونس و نامبارک " است و سازگار با مبارزان در صحنه مصر علیه ظلم آمریکایی و صهیونیستی نیست؛ چراکه مبارزان در صحنه مصر با افتخار از امام خامنه‌ای تشکر کرده‌اند.

امام جمعه موقت تهران همچنین خاطرنشان کرد: کسانی که شعار ننگین «نه غزه و نه لبنانشان» در حمایت از رژیم صهیونیستی فراموش نشده است، چگونه می‌توانند مدعی حمایت از مردم مصر شوند.

*سران فتنه مصداق بارز باغی و محارب هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعلام همدردی و ابراز تاسف از به شهادت رسیدن یکی از جوانان بسیجی به دست منافقین، تصریح کرد: موسوی و کروبی شریک در خون این شهید هستند و مجدداً تاکید می‌کنم «سران فتنه مصداق بارز باغی و محارب هستند و حکم آن در فقه اسلامی روشن است».

آیت الله خاتمی تاکید کرد: محاکمه عاجل و اشد مجازات خواسته حقی است که مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی با صراحت خواهان آن هستند.

* رد پای منافقین پست در حادثه دیروز به وضوح دیده می‌شود

وی افزود: در حادثه دردناک و دشمن شادکن روز گذشته رد پای منافقین پست که دست ناپاکشان به خون بیش از دوازده هزار از مردم بی‌گنه کشورمان آلوده است، به وضوح دیده می شود و این لکه ننگی برای سران فتنه است که بازیچه دست آنان قرار گرفته اند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطاب به سکوت کنندگان در برابر سران فتنه، گفت: آیا وقت آن نرسیده است که سکوت خود را شکسته و به صراحت از سران فتنه برائت بجویند.

آیت الله خاتمی همچنین خطاب به قوه قضائیه گفت: سران فتنه به پایان خط خود رسیده‌اند و لذا زمان آن رسیده است که کسانی که تاکنون به وظیفه خود عمل نکرده‌اند، به صحنه آمده و سران فتنه را محاکمه و مجازات کنند.

وی در خاتمه اغتشاش دیروز ولو بسیار اندک و غیرقابل انتظار را از جنس فتنه روز عاشورا علیه عزاداران اباعبدالله الحسین عنوان کرد و افزود: این پرونده‌های ننگین، پرونده ذلت ابدی دنیوی و اخروی سران فتنه خواهد شد.

چهارشنبه 27 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط