loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتابی در نقد فرهنگ و ادبیات زیرزمینی

یک نویسنده گفت: کتاب «درآمدی بر فرهنگ و ادبیات زیرزمینی در ایران» در آینده‌ای نزدیک از سوی انتشارات ساحل اندیشه منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

حسین بابازاده‌مقدم، نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص تازه‌ترین اثر در دست تألیف خود، اظهار داشت: نگارش کتاب «درآمدی بر فرهنگ و ادبیات زیرزمینی در ایران» هم‌اکنون به پایان رسیده و در مرحله صفحه‌بندی نهایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه این کتاب از لحاظ حجمی دارای حدود 200 صفحه است، اضافه کرد: کتاب «درآمدی بر فرهنگ و ادبیات زیرزمینی در ایران»، مسائلی همچون زیرزمینی‌شدن فرهنگ در ارتباط با موسیقی، ادبیات، هنرهای نمایشی و مجموعه طراحی و نقاشی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بابازاده‌مقدم با بیان اینکه این کتاب با مجموعه پژوهش‌ها و تحقیقات گردآوری شده است، ادامه داد: این کتاب از طرح‌های گرافیکی، آلبوم‌های موسیقی و تأمل کلی در رابطه با مفهوم زیرزمینی شدن فرهنگ، مورد بررسی قرار گرفته است که زیرزمین‌های فرهنگی در ایران کجا‌ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه این کتاب در آینده‌ای نزدیک از سوی انتشارات ساحل اندیشه منتشر و روانه بازار نشر می‌شود، افزود: هم‌اکنون در دنیا با پدیده‌ای با عنوان زیرزمینی‌شدن فرهنگ و کانون‌هایی که این اتفاقات را ایجاد می‌کنند، مواجه هستیم، همچنین کتاب «درآمدی بر فرهنگ و ادبیات زیرزمینی در ایران» با نگاه به جنگ نرم و براندازی فرهنگ تهیه شده است.

پنجشنبه 28 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط