loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«از اوج تا زوال» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : مجمع شهید بهشتی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف

«از اوج تا زوال» عنوان جلد دوم مجموعه عبور از فتنه است. این اثر به قلم محمد جواد اخوان و از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های بسیج دانشجویی منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ کتاب «از اوج تا زوال» در هشت فصل با عنوان‌های «نافرمانی خیابانی، ‌پروژه تقلب و آشوب، اتهام جنایت، روز قدس: تقابل فتنه با اسلام، 13 آبان: حمایت از آمریکا،‌ دشمنی فتنه‌گران با امام (ره)، انتحار و کوبیدن آخرین میخ بر تابوت فتنه» تهیه و تنظیم شده است.

در بخشی از مقدمه‌ای این اثر آمده است: «تلاش هماهنگ و گسترده برای ایجاد فضای منازعات قومی و صنفی و مناقشات گروهی با استفاده از شرایط دوران انتخابات انجام گرفت. نظام سلطه تمام همت خود را به کار گرفت تا در پوشش فضای آزاد و دموکراتیک انتخابات با بکارگیری عناصر موجه، از یک طرف تنازعات قومیتی و مناقشات حزبی و اختافات جناحی را دامن بزند و از طرف دیگر با حمله به اعتقادات و باورها و تغییر گرایشات افراد مستعد اختلافت را زیاد کند. همچنین وجوه گره‌های کور با بزرگ نمایی نقاط ضعفف و کتمان نقاط قوت القا شد، آن‌ها با برجسته‌سازی ضعف‌ها و روانه‌سازی نقاط قوت دولت سعی کردند وانمود کنند که در اثر مدیریت ضعیف اصولگرایان گره‌های کور بسیاری در مسیر توسعه و پیشرفت ایران بوجود آمده است.»

از دیگر مباحث این اثر می‌توان به تشکیل اتاق فکر، 22 بهمن، آخرین فرصت، بازتاب اغتشاشات روز عاشورا، پروژه عاشورا، حوادث خارج از دانشگاه، بازتاب رسانه‌ای، اغتشاش، اتخاذ مواضع متناقض، بازتاب راهپیمایی، تخریب و سیاه نمایی،‌ مناظره‌های تلویزیونی ابتکاری مهم و انتخابات دهم و همچنین حماسه ملی اشاره کرد.

چاپ نخست کتاب «از اوج تا زوال» در شمارگان 1000 نسخه، قطع رقعی و 304صفحه از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان بسیج دانشجویی چاپ و راهی بازار کتاب شده است.

جمعه 29 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط