loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در حمایت از مردم مصر و تونس و محکومیت فتنهگران

بیانیه جمعی از طلاب حوزه علمیه و دانشگاهیان مقیم قم در حمایت از مردم مبارز مصر و تونس و محکومیت اقدام فتنه‏گران:

ما برای پیروزی نهایی شما و برقراری حکومت اسلامی در مصر و تونس دعا کرده و همراه شما خواهیم بود
اقدام دهها مزدور صهیونیستی و غربی در تهران، نباید در انگیزه پولادین شما در ایجاد حکومتی اسلامی خلأیی ایجاد کند

بسم ربّ المجاهدین
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

سلام بر مجاهدین راه خدا
سلام بر مقاومت اسلامی
سلام بر شهیدان راه حق
سلام بر مردم قهرمان مصر و تونس

در حالی که شادمان از سی و دومین سالروز تولد انقلاب اسلامی ایران هستیم، قیام سراسری امت واحده اسلامی و در رأس ایشان، مردم آزاده و شریف مصر و تونس خوشحالی و وجد ما را دوچندان کرده است.
مسلم است که مردم مسلمان و مومن مصر همیشه مردمی باشرف و بزرگ بوده‏اند اما حکومت طاغوتی فرعون زمان، که جیره‏خوار صهیونیست و آمریکا است با جبر و استبداد، مانع شکوفایی و تعالی ایشان بوده و اکنون که هیمنه شیطان‏صفتان فرو ریخته است امت مصر فریاد حق‏طلبی خود برآورده و قطعاً تا پیروزی نهایی راه چندانی ندارد.
اینک ما، جمعی از طلاب حوزه علمیه و دانشگاهیان مقیم قم آوای برادری با مردم عزیز مصر و تونس سر داده و نکاتی را به عرض ایشان می‏رسانیم:
1. وجود امثال حسنی مبارک و بن علی و ملک عبدالله و شاه حسین اردنی و برخی دیگر از سران کشورهای مسلمان نه تنها درد مردم مسلمان مصر و تونس و عربستان و اردن و دیگر کشورهای اسلامی، که درد تمام امت اسلام است. در حالی که مردم فلسطین در دردآورترین شرایط زندگی می کنند رئیس یک کشور بزرگ اسلامی، همدست ظالمان و نوکر اسرائیل و آمریکایی است که قاتلین هزاران مرد و زن و کودک در سراسر جهان مخصوصاً فلسطین مظلوم هستند و حتی حسنی مبارک ملعون از آمریکا و اسرائیل هم در ظلم و ستم گوی سبقت را ربوده است.
2. سقوط «حسنی مبارک» و «بن علی» قدم اول مبارزه است نه پایان آن. مبارک از آن جهت مردود است که ظالم است و مسلمانان همیشه مأمور به مبارزه با ظلم هستند و تا هر وقت که ظلم برپا باشد رسالت قیام و فریاد جاری است. چه بسا اینکه دشمنان بخواهند با تغییراتی ظاهری همان شیوه‏های استعماری نامبارک را ادامه دهند و اکنون چشم‌های میلیون‌ها مسلمان نظاره‌گر بصیرت مردم مصر و تونس است.
3. وحدت کلمه رمز رهایی و کلید اصلی مبارزه و استمرار انقلاب است و مهمترین حربه دشمنان هم همیشه نفوذ در صفوف مردم و ایجاد اختلاف بوده است. هر گاه این کلید را حفظ کردیم هیچ دشمنی نخواهد توانست که ما را از اهداف بلند منصرف کند و مانع شود.
4. این روزها در مصر و تونس بسیار سرنوشت‏ساز است و کوچکترین کوتاهی ممکن است سرنوشت سالهای سال را خلاف آنچه می‏خواهید رقم بزند. مبارزه همیشه با مشقت و مجاهدت تا بذل جان و خون میسر است و راحت‏طلبان میدان را به رقیب وا می‌گذارند. مردم مصر و تونس نشان دادند که اهل مبارزه‌اند و استقامت و پایداری حتی اگر روزهای قیام بسیار طولانی شود، ضرورتی است که به عمیق‏تر شدن انقلاب و تزاید برکات می انجامد.
5. امروز چشمان میلیون‌ها مرد و زن مسلمان و بلکه نگاه میلیاردها آزاده در جهان نظاره‌گر آزادی‌خواهان مصری و تونسی است. چه بسا اینکه انقلابهای مصر و تونس و پیشرفت و پیروزی آنها باعث بالندگی انقلاب امت اسلام و قیام مردم دیگر کشورهای اسلامی دربند رژیم های دیکتاتوری غربگرا شود. بی‌تردید ادامه مبارزه و استقامت در خواسته برکناری همه دولتمردان رژیمهای قبلی، به پیروزی شما خواهد انجامید و پیروزی شما بسیاری از معادلات جهانی را به نفع اسلام و به ضرر جهانخواران و ستمکاران رقم خواهد زد.
6. طلاب حوزه علمیه و دانشگاهیان مقیم قم به اطلاع مردم مقاوم و مبارز مصر و تونس می‏رساند که نظام سلطه جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی، عمال و مزدوران خود را در روزهای اخیر در ایران اسلامی اجیر کرده و بدانها مأموریت داده تا با اقدام به اغتشاش و آشوب در سطح شهرها در ایران اسلامی، شاید در انگیزه پولادین شما در ایجاد حکومتی مردمی و اسلامی خللی ایجاد کنند. این سیاست استعمارگران غربی است که همواره درصدد شکست انقلابهای مردمی چون مصر و تونس و حکومتی اسلامی چون نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران هستند. شما بدانید که طلاب و دانشگاهیان قم، همراه با قاطبه ملت مقاوم ایران ضمن محکومیت اقدام دهها نفر مزدور صهیونیست و سیاسیون فتنه‏گر و غربزده و مفسد اقتصادی، از انقلاب مردمی شما مصریان و تونسیان برای برقراری حکومتی اسلامی و مردمی حمایت می‏کنند.
7. طلاب حوزه علمیه و دانشگاهیان مقیم قم، در روزهای جشن 32 سالگی انقلاب اسلامی ایران، همصدا با رهبر مجاهد خود، امام خامنه‏ای، فریاد حمایت از شما سر داده و برای پیروزی نهایی شما و صعود مصر و تونس به قله‏های سربلندی و شرف در سایه احکام اسلام و دین مبین و برقراری حکومت اسلامی دعا کرده و همراه شما خواهیم بود. ان‏شاءالله فتح نزدیک است و وعده الهی محقق خواهد شد و دشمنان اسلام و مسلمین و عمال داخلی آنها در کشورهای اسلامی به خواری و مذلت خواهند رسید.

زنده باد اسلام
زنده باد مردم مصر
زنده باد مردم تونس
زنده باد امت واحده اسلامی
مرگ بر مبارک، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مزدوران آنها در جهان اسلام

جمعی از طلاب حوزه علمیه قم (مدارس علمیه معصومیه، صدوق، شهیدین) و دانشگاهیان مقیم قم

جمعه 29 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط