loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دیده بان» به چاپ سوم رسید

نویسندگان مرتبط : حجت ایروانی

کتاب "دیده بان" نوشته حجت ایروانی که به روایت خاطرات بنیروهای واحد توپخانه در جبهه‌های جنگ تحمیلی می پردازد توسط انتشارات سوره مهر برای سومین بار منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب "دیده بان" که سال گذشته چاپ اول آن منتشر شد شامل مجموعه خاطرات بچه های واحد توپخانه در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

حجت ایروانی در مورد خاطرات این کتاب گفت: برخی خاطرات را خودم شاهد بوده ام و برخی هم خاطرات دیگر دوستان در واحدهای مختلف توپخانه است که برایم بیان کرده اند و من تمام این خاطرات را در این کتاب آورده ام.

ایروانی هدف خود را از نوشتن این کتاب پاسداشت رشادتها و دلیری های بچه های واحد توپخانه در مناطق عملیاتی عنوان کرد و گفت: به عنوان کسی که جزئی از واحد توپخانه بوده ام همیشه دوست داشتم خاطرات آن روزها را ثبت کنم. مخصوصا اینکه واحد توپخانه جزو یگانهای پر مشقت و پرکار در زمان جنگ بود.

در بخشی از کتاب آمده است: بعد از دو روز،یک سنگر کوچک پیش ساخته به ما دادند.به هر زحمتی که بود،سنگر دیدگاه را هم زدیم و دوربین خرگوشی را مستقر کردیم.جلو دیدگاه ما حدود هشت سکوی تانک قرار داشت که همگی فعال بودند.همان شب تانک ها اقدام به شلیک کردند و من هم فقط،گرای سکوهای فعال را گرفتم، تا صبح روز بعد،آن ها را کاملا شناسایی و ثبت تیر کنم.

چاپ سوم کتاب "دیده بان" تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری در 112 صفحه، قطع رقعی روانه بازار کتاب شد.

این کتاب و غالب کتابهای انتشارات سوره مهر در سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

شنبه 30 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط