loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات «خانه کوچک» خلبان شهید کشوری

خاطره ـ داستان‌‌هایی از خلبان شهید احمد کشوری، به قلم مسعود آب‌آذری و ایرج فلاح آهی دشتی، در کتاب "خانه کوچک، زیر گردسوز روشن" به چاپ خواهند رسید. این اثر، اولین مجلد از مجموعه 10 جلدی "ستارگان آن شب" است.

مسعود آب‌آذری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره چگونگی نگارش و تدوین این اثر اظهار داشت: نقاط عطف زندگی شهید کشوری مانند پشتیبانی هوایی از جنگ‌های نامنظم شهید چمران در غرب کشور، در قالب خاطره ـ داستان‌هایی کوتاه بازگو شده‌اند.

وی درباره تفاوت کتاب "خانه کوچک، زیر گردسوز روشن" با کتاب "چای آخر" تصریح کرد: من در کتاب "چای آخر" زندگی‌نامه شهید احمد کشوری از تولد تا شهادت را مدنظر قرار دادم. اما کتاب جدید، تنها به نقاط اوج زندگی شهید کشوری پرداخته است.

این نویسنده دفاع‌مقدس، کتاب "خانه کوچک، زیر گردسوز روشن" را دارای نگاه تازه‌ای نسبت به شهید احمد کشوری دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه در نگارش این اثر به جنبه‌های استنادی دقت شده، اما آن را به سبک داستانی نزدیک‌ کرده‌‌ایم.

آب‌آذری یادآور شد: "خانه کوچک، زیر گردسوز روشن" به صورت مشترک با ایرج فلاح آهی دشتی نوشته و تدوین شده و در آینده‌ای نزدیک با تصاویری از شهید احمد کشوری به همت نشر یا زهرا(س) به چاپ خواهد رسید.

این کتاب، اولین مجلد از مجموعه 10 جلدی "ستارگان آن شب" است. زندگی‌نامه داستانی شهیدان هوانیروز براساس خاطرات مربوط به آن‌ها در این مجموعه جای خواهند گرفت.

در سایت پاتوق کتاب، خاطرات فرماندهان و خلبانان شهید هوانیروز موجود و قابل تهیه است.

شنبه 30 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط