loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازنویسی رجبی دوانی از لهوف سیدبن طاووس

نویسندگان مرتبط : محمدحسن رجبی دوانی | محمد رجبی دوانی

چاپ نخست کتاب «طواف عشق» تالیف محمدحسین رجبی دوانی از سوی شرکت سهامی کتابهای جیبی، وابسته به موسسه انتشارات امیرکبیر، منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر که گزیده و بازنویسی کتاب «لهوف» سیدبن طاووس است، از ولادت امام حسین(ع) تا قیام و از شهادت تا اسیری اهل بیت آن حضرت(ع) و مصائبی که بر آنان وارد شد را بازنویسی کرده است.

اهتمام به احیای سنت حسنه مقتل خوانی و دستیابی هرچه آسان تر و مناسب تر شیفتگان حضرت سیدالشهدا(ع) به منابع اصلی، مولف این اثر را بر آن داشته تا تعدادی از مقاتل معتبر را برگزیده و با بازنویسی مطالب اصلی و حذف موارد کم ارتباط و یا غیر معتبر، آنها را در مجموعه ای با نام «بازنویسی واقعه» تقدیم دوستداران اهل بیت(علیهم السلام) کند.

دور بودن نقل های کتاب لهوف از اغراق درباره وقایع روز عاشورا و شمار کشته شدگان از سپاه دشمن از امتیازات این کتاب است که این مهم در برخی از مقاتل نایده گرفته شده است.

چاپ نخست کتاب «طواف عشق» در شمارگان 3000 نسخه، 144 صفحه و بهای 17500 ریال راهی بازار نشر شد.

گفتنی لهوف سید بن طاووس و کتابهای فراوانی درباره قیام سیدالشهدا(ع) در سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 9 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط