loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امنیت اخلاقی از دیدگاه رهبری به چاپ رسید

نویسندگان مرتبط : مجتبی جاویدی

امنیت اخلاقی از دیدگاه رهبری (بررسی مفهوم، ابعاد و راهکارهای تحقق امنیت اخلاقی در جامعه) به اهتمام مجتبی جاویدی در ددفتر مطالعات حقوقی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به چاپ رسید..
این کتاب که در پاییز 1389 به زیور طبع آراسته شده است، در هفت فصل دیدگاه های رهبری در مورد مصادیق امنیت اخلاقی و ناامنی اخلاقی، راهکارهای توسعه امنیت اخلاقی، برخورد با ناامنی اخلاقی، وظایف حکومت، نهادها و مردم در خصوص امنیت اخلاقیتلاش دشمنان در اشاعه ی فرهنگ غربی در جهان، زنان و امنیت اهلاقی را در بر دارد.
ریشه های ناامنی اخلاقی، اخلاق جنسی، حجاب، فساد جنسی، مد، فیلم و سینما و موسیقی مبتذل، کتب ضاله، انحرافات اینرتنتی، اختلاط، امر به معروف و نهی از منکر، تهسیل ازدواج، حقوق زنان، اشتغال و ورزش بانوان، مسئولیت مردم و نهادهای مسئول حکومتی و غیره در این موارد و حدود 200 زیر موضوع دیگر بخشی از مباحث موجود در این کتاب 474 صفحه ای است.
مجتبی جاویدی چهار سال پیش نیز کتاب قاموس عدالت را در بردارنده ی دیدگاه های مقام معظم رهبری در مورد عدالت منتشر کرده بود که به عنوان کتاب سال دانشجویی نیز نائل آمده بود.
این کتاب که در چاپ اول در 1000 نسخه راهی بازار نشر شده است، در بردارنده ی دیدگاه های مقام معظم رهبری از سال 1359 تا سال 1388 می باشد و از طریق مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی واقع در خیابان سپهبد قرنی بالاتر از خیابان طالقانی قابل تهیه می باشد.
این کتاب به زودی از طریق سایت پاتوق کتاب عرضه می شود.

دوشنبه 9 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط