loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نام نویسی دوره تکمیلی جریان شناسی تاریخ معاصر

دوره تکمیلی جریان‌شناسی تاریخ معاصر به صورت یک دوره آموزشی ـ پژوهشی طی چهار ماه برای 30 نفر از قبول شدگان دوره‌های مقدماتی یا همایش‌های آموزشی جریان‌شناسی تاریخ معاصر، در دو مرحله برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت آموزش نام نویسی برای شرکت در دوره تکمیلی جریان شناسی تاریخ معاصر تا 15 اسفند انجام می شود.
حجت الاسلام سید محمد هاشمی معاون آموزش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با اعلام این خبر گفت: دوره تکمیلی جریان‌شناسی تاریخ معاصر به صورت یک دوره آموزشی ـ پژوهشی طی چهار ماه برای 30 نفر از قبول شدگان دوره‌های مقدماتی یا همایش‌های آموزشی جریان‌شناسی تاریخ معاصر، در دو مرحله برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوره های مقدماتی جریان شناسی تاریخ معاصر در دو مرحله آموزشی - پژوهشی برگزار شده است، افزود: در این دوره ها که در سال 87 برگزار شده است، 150 نفر شرکت کرده بودند.
معاون آموزش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در مورد اهداف برگزاری این دوره اظهار داشت: معاونت آموزش پس از تدوین دوره‌های مقدماتی جریان‌شناسی معاصر ایران به منظور تکمیل فرآیند آموزش، اقدام به برنامه‌ریزی دوره تکمیلی جریان شناسی برای موفقین دوره‌های مقدماتی فوق الذکر نموده است.
علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی در این دوره به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) (v-montazar.com) مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به منظور ارتقاء سطح آگاهی و شناخت عمومی طلاب و دانشجویان با حوادث مختلف تاریخی، جهت تصمیم‌گیری مناسب در حوادث مشابه داخلی و بین‌المللی، دومین دوره تکمیلی جریان‌شناسی تاریخ معاصر را برگزار می نماید.

پنجشنبه 12 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط