loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«فرهنگ‌نامه بصیرت» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : محمد محمدی ری شهری

کتاب «فرهنگ‌نامه بصیرت» در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت تقویت «بصیرت» در فضای کنونی جامعه و رهنمودهای جامع و سازنده قرآن و اهل بیت(ع) به همت آیت‌الله محمدی ری‌شهری و ترجمه حمیدرضا شیخی تدوین و منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه دارالحدیث، جامعه‌ای که از بصیرت لازم برخوردار باشد، نه تنها حق را می‌بیند و باطل را در چهره‌های گوناگون تشخیص می‌دهد، بلکه در عمل نیز از حق جانب‌داری و از پیشوایان حق اطاعت می‌کند.

چنین جامعه و مردمی، با رهبران الهی صادقانه رفتار می‌کنند و در در سختی و مشکلات مورد اعتماد آن‌ها هستند و در دام دشمنان قرار نمی‌گیرند.

گردآورنده «فرهنگ‌نامه بصیرت» معتقد است با این اثر گامی در راه فرهنگ‌سازی «بصیرت» و زمینه‌سازی برای جامعه مهدوی فراهم آورده است. در این اثر مسایل مهمی نظیر واژه‌شناسی بصیرت، تعریف بصیرت، ارزش بصیرت، زیان‌های فقدان بصیرت و موانع بصیرت از نگاه قرآن و حدیث ارایه شده‌اند.

کتاب «فرهنگ‌نامه بصیرت» چهارمین اثر از مجموعه فرهنگ‌نامه‌هایی است که با هدف تصحیح و تقویت فرهنگ ارزش‌های رفتاری از سوی انتشارات موسسه دارالحدیث منتشر می‌شوند.

چاپ دوم کتاب «فرهنگ‌نامه بصیرت» به همت آیت‌الله محمدی ری‌شهری و ترجمه حمیدرضا شیخی در 120 صفحه و بهای 11000 ریال از سوی توسط انتشارت موسسه دارالحدیث منتشر شده است.

این کتاب در موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب قابل تهیه است.

پنجشنبه 12 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط