loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پژوهش‌نامه «فیروز زنوزی جلالی»آ ماده چاپ شد

نویسندگان مرتبط : فیروز زنوزی جلالی

ابوالفضل طاهرخانی از پایان پژوهش‌نامه "فیروز زنوزی جلالی" پیشکسوت ادبی خبر داد و گفت: در حال حاضر این پژوهشنامه‌ برای مراحل چاپ آماده شده و به زودی راهی بازار نشر می‌شود.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره گردآوری وتدوین این اثر افزود: پژوهش‌نامه‌ فیروز زنوزی جلالی شامل خلاصه داستان‌ زندگی‌اش، نقدهای نوشته شده توسط وی، نقد‌های وارده بر آثارش، زنوزی جلالی از نگاه دیگران، در آیینه مطبوعات، مصاحبه و اخبار مربوطه به وی، مستندهای تصویری اعم از خانوادگی و کاری است.

این نویسنده اظهارکرد:‌ این پژوهش‌نامه را تکمیل و به موسسه فرهنگی هنری "پرستا" تحویل دادم که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به احتمال فراوان اوایل سال آینده در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی همچنین از تالیف پژوهش‌نامه جعفر ابراهیمی شاهد دیگر پیشکسوت این عرصه خبر داد و گفت: وی از شاعران پیشکسوت ایرانی است که در طول سالهای کاری خود جوائز بسیاری را به دست آورده است که زندگی و پژوهش‌نامه وی هم پس از تالیف منتشر می‌شود.

طاهرخانی درباره چگونگی منابع جمع‌آوری این آثار گفت: حوزه هنری، کتابخانه ملی، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری از جمله نهادهایی هستند که به گردآوری این پژوهشنامه بسیار کمک کردند.

این نویسنده مصاحبه با پیشکسوتان را از ویژگی‌های خاص این کتب برشمرد و افزود: این مساله سبب شده زوایای خاص زندگی نویسندگان هم در این آثار بیان شود و به طور قطع این بخش بر جذابیت کتاب‌ها می‌افزاید.

وی درباره دیگر آثارش نیز گفت: کتاب "ردپای لاله‌" که مجموعه‌ای از خاطرات بازنویسی شده از دفاع مقدس است در حال حاضر به چاپ دوم رسیده است.

طاهرخانی ادامه داد: "شب‌نشینی با گرگها" نیز مجموعه داستان ادبیات آیینی است که به تازگی به چاپ سوم رسیده است.

جمعه 13 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط