loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نصرالله قادری و چند اثر آماده چاپ

نویسندگان مرتبط : نصرالله قادری

نصرالله قادری، نویسنده و کارگردان تئاتر، از چاپ یک مجموعه نمایشنامه و رمانی درباره زندگی «ابوذر» خبر داد.

قادری به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: مدتی پیش جلد نخست مجموعه آثارم با عنوان «غم عشق» شامل 14 اثر که بین سال‌های 60 تا 88 با محوریت مسایل دینی و مذهبی نوشتم به چاپ رسید. جلد دوم این مجموعه حاوی 14 اثر است و از بین 27 نمایشنامه با موضوعات اجتماعی، سیاسی و تاریخی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: «امشب باید بمیرم» و «افسانه پدر» از جمله آثار این مجموعه است که برخی از آنها به روی صحنه رفته است و از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر خواهد شد.

قادری افزود: مشغول نوشتن رمانی درباره زندگی «ابوذر»ام. سه فصل از هفت فصل رمان نوشته شده که مربوط به دوران کودکی، جوانی و عشق به پیامبر (ص) است.

وی درباره ویژگی‌های این شخصیت اظهار داشت: ابوذر ویژگی‌های بارز شخصیتی دارد. او شورشگر مثبتی بوده که تک و تنها زندگی کرد تا شهید شد. تنهایی و غربت او همیشه مورد هجوم قرار گرفته است. بخش‌های از زندگی این شخصیت چون تنهایی شبیه خودم است.

به گفته قادری، این رمان از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر می‌شود.

******
انتشار مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های نصرالله قادری

مجموعه نمایشنامه «غم عشق» شامل 14 اثر از نصرالله قادری روانه بازار کتاب شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این مجموعه شامل نمایشنامه‌های «غم عشق»، «هرا»، «آئین فاطیما»، «سرگذشت عجیب و باور نکردنی بر دار شدن سنساره»، «زندگی شاید»، «زخم کهنه قبیله من»، «خواب دریا»، «وین راه بی‌نهایت»، «زخمه بر زخم»، «ما سه تن بودیم چنانکه»، «من قاضی‌القضاتم که مرگ مرد مهر کردم به مهر»، «فریادها و نجواهای دختر ترسا»، «حدیث آصف زهر خورده از بهر آنکه راست کردار بود» و «هنگامه‌ای که آسمان شکافت» است.

این ۱۴ نمایشنامه بین سال‌های 1360 تا 1388 و با محوریت مسایل دینی و مذهبی نوشته شده است.

مجموعه نمایشنامه «غم عشق» نوشته نصرالله قادری در شمارگان 3000 نسخه و با قیمت 13500 تومان از سوی انتشارات «کتاب نیستان» روانه بازار کتاب شده است.

یکشنبه 15 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط