loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «کتاب زندگی» شهید مهدی رجب‌بیگی

نویسندگان مرتبط : مرکز اسناد انقلاب اسلامی | بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید دکتر بهشتی

رمان «کتاب زندگی» با محوریت زندگی شهید مهدی رجب‌بیگی، از بنیانگذاران جهاد سازندگی، به‌زودی توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر خواهد شد.

اصغر استاد حسن‌معمار، از نویسندگان حوزه ادبیات دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در توضیح مطلب فوق، افزود: نگارش رمان «کتاب زندگی» از این جهت مهم تلقی می‌شود که «مهدی رجب‌بیگی»، از بنیانگذاران جهادسازندگی، سخنگوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی (ره)، نویسنده و شاعر بود و این اثر بر اساس زندگی وی نوشته شده است.

این نویسنده با بیان اینکه برای نگارش رمان «کتاب زندگی» با خانواده و دوستان شهید رجب‌بیگی مصاحبه کرده‌ام، تصریح کرد: این کتاب آماده انتشار است و مرکز اسناد انقلاب اسلامی به‌زودی این کتاب را چاپ و منتشر خواهد کرد.

گفتنی است که مهدی رجب‌بیگی، سال 1336 در شهر دامغان به دنیا آمد و از سال 1354 در رشته مهندسی راه و ساختمان دانشگاه تهران به تحصیل پرداخت.

در فعالیت‌های دانشجویی شرکت موثر و فعال داشت و از دانشجویان پیرو خط امام(ره) در جریان تسخیر لانه جاسوسی (سفارت) آمریکا به شمار می‌آمد.

وی در روز پنجم مهرماه سال 1359، در خیابان برادران مظفر جنوبی (صبای جنوبی)، توسط عناصر ضدانقلاب و بر اثر اصابت چندین گلوله اسلحه کمری به شهادت رسید.

جمعه 20 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط