loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«بازیگران فتنه» در بازار کتاب

«بازیگران فتنه» عنوان جلد سوم مجموعه عبور از فتنه است. این اثر به قلم محمدجواد اخوان از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان بسیج دانشجویی منتشر شده است./
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ‌این اثر با بررسی افراد و مراکز ایجاد کننده فتنه سال 88 به تاثیرات این فتنه در داخل کشور پرداخته است.

کتاب «بازیگران فتنه» در هشت فصل با عنوان‌های «خواص، از صحنه گردانی تا انفعال»، «ماجرای آخرین نخست وزیر»، «جنگ احزاب»، «طمع دشمنان»، «قرارگاه‌های ناتوی فرهنگی»، «آتش بیاران معرکه»، «فناوری در خدمت فتنه» و «فتنه‌گران خارج نشین» تدوین شده است.

در قسمتی از مقدمه این اثر آمده است: «یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فتنه 88، حضور و تاثیر چهره‌ها و جریانات داخلی و خارجی از طیف‌های گوناگون و با تفکرات مختلف در شکل‌گیری و ادامه یافتن حوادث پس از انتخابات بود. گویی ائتلافی نانوشته میان برخی احزاب داخلی و حتی چهره‌های موجه نظام از یک سو و در سوی دیگر احزاب ضد انقلاب و معاند، قدرت‌های استعماری و رسانه‌های وابسته بدان‌ها و نیز اندیشکده‌های مزدور سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برقرار شده بود. این جمله بدان معنا نیست که همه کسانی که بر آتش فتنه افروختند با یک انگیزه و هدف مشترک به این عرصه وارد شده بودند.»

از دیگر موضوعات کتاب «بازیگران فتنه» می‌توان به شکست بزرگ، توصیه به خواص و نخبگان، نارضایتی امام از سیاست‌های اقتصادی دولت، منافقین، ‌نهضت آزادی، چرایی براندازی نرم، نقش سفارت انگلیس، پروژه دلتا و همنوایی در درون، اشاره کرد.

چاپ نخست کتاب «بازیگران فتنه» در شمارگان 1000 نسخه، قطع رقعی و 384 صفحه از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان بسیج دانشجویی چاپ و راهی بازار کتاب شده است.

گفتنی است کتابهای زیادی درباره فتنه و حوادث ناگوار پس از انتخابات 1388 در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 22 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط