loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار خاطرات مسافران مناطق دفاع مقدس

کتاب "به دنبال عشق و حماسه در جنوب غربی ایثار" نوشته رضا بردستانی منتشر شده است. این کتاب، خاطراتی از سفر به مناطق یادمانی دفاع مقدس را دربر دارد.\
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، 28 خاطره و 36 تصویر از حضور راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در کتاب "به دنبال عشق و حماسه در جنوب غربی ایثار" جای گرفته‌اند.

شلمچه کجاست؟، نبرد کربلای 5، در ساحت والفجر 8، طلائیه ـ محل رویش خیبر، اگر دوباره جنگی در بگیرد، ‌شلمچه ـ نماد و بنیان‌گذار خوبی‌ها و مردد بین ماندن و رفتن، عناوین برخی از خاطرات‌اند.

در بخشی از کتاب آمده است: "دروازه ورودی شلمچه به صورتی نمادین طراحی شده است و حال و روز خوبی به هر بیننده می‌دهد. باران یکی، دو شب قبل خود حدیثی شده بود مفصل. این که باران نعمتی از نعمات بی‌شمار الهی است، یک طرف، اما باریدن باران در آن حوالی و باتلاقی شدن زمین نکته‌ای باریک‌تر از مو به ما گوشزد می‌کند. بیایید صحنه‌ای از شلمچه را بازسازی کنیم، یک تکه زمین با خاک رس در نظر بگیرید، کمی هوای شرجی و دم کرده، 2 شبانه روز بر آن خاک رس آب ببندید، یک جفت پوتین سربازی و 25 کیلو ناقابل ادوات جنگی و حالا از سر شب تا خود صبح راه بروید، بجنگید، زیر بارانی از آتش و گلوله... باور کنید راه رفتن در این زمین با تلاقی، چیزی شبیه غیر ممکن است."

"به دنبال عشق و حماسه در جنوب غربی ایثار" در قطع رقعی و 128 صفحه با شمارگان 1500 نسخه و بهای 65 هزار ریال از سوی نشر یزدا چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

سه‌شنبه 24 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط