loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «هزار قله عشق» به یاد شهید خرازی

نویسندگان مرتبط : سید علی بنی لوحی

خاطرات علی بنی‌لوحی درباره سردار شهید حسین خرازی، فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) در سال‌های دفاع مقدس در قالب کتاب "هزار قله عشق" به چاپ جدید رسید.\
علی بنی‌لوحی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار داشت: این اثر شرح کاملی از شخصیت و نقش فرماندهی موثر حسین خرازی در جنگ را دربر دارد.

وی ادامه داد: کتاب "هزار قله عشق"، فداکاری‌ فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) در عملیات‌های والفجر 4 و 8، خیبر، ‌بدر، کربلای 3، 4 و 5 را با 62 خاطره و 59 تصویر روایت می‌کند.

چاپ اول این کتاب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشکر 14 امام حسین(ع) و کنگره بزرگداشت سرداران و 23 هزار شهید استان اصفهان در سال 1375 و چاپ چهارم "هزار قله عشق" سال 1388 توسط نشر ستاره‌ها منتشر شد.

این کتاب با ویرایش و طرح جلد جدید در قطع رقعی، 176 صفحه و با شمارگان 3000 هزار نسخه و بهای 35 هزار ریال از سوی نشر ستارگان درخشان وابسته به سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه و بسیج اصفهان به چاپ جدید رسیده است.

حسین خرازی (1365 ـ 1336) در مراحل پایانی عملیات کربلای 5، در حالی که فرماندهی لشکر 14 امام حسین(ع) را بر عهده داشت، به شهادت رسید.

گفتنی است کتابهای فراوانی در زمینه خاطرات شهدا و دفاع مقدس در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 24 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط