loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه آثار موسوی گرمارودی تجدید چاپ شد

نویسندگان مرتبط : سید علی موسوی گرمارودی

پنج دفتر شعر از مجموعه سروده‌های سیدعلی موسوی گرمارودی توسط انتشارات سوره مهر در سال 89 تجدید چاپ شد.\
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، این پنج دفتر طی سال 1389 توسط انتشارات سوره‌مهر منتشر و تجدید چاپ شده‌اند.

موسوی گرمارودی درباره «گوشواره عرش» که مجموعه اشعار آیینی اوست، گفت: این مجموعه اشعار آیینی من از ۱۶ سالگی و سرودن نخستین شعرم در مدح امام علی(ع) تا آخرین سروده‌هایم را شامل می‌شود. همچنین در ابتدای این کتاب سه مقاله به عنوان مقدمه آورده‌ام.

وی در توضیح مقاله‌های این کتاب تشریح کرد: نخستین مقاله مربوط به کتاب «چراغ صاعقه» است که سال‌ها پیش و به درخواست مولف این کتاب آن‌را نوشته‌ام، دومین مقاله در نقد کتاب «گنجشک و جبرئیل»، مجموعه سروده‌های آیینی زنده‌یاد «سیدحسن حسینی» نوشته شده و سومین مقاله نیز در نقد شعرهای آیینی زنده‌یاد «قیصر امین‌پور» به نگارش درآمده است.

«بر آشفتن گیسوی تاک» مجموعه غزل‌ها و «تا محراب آن دو ابرو» مثنوی‌های گرمارودی را شامل می‌شود.

دو مجموعه دیگر این شاعر «سفر به فطرت گلسنگ» و «پیوند زیتون بر شاخه ترنج» نام دارد.

وی درباره این دو کتاب اظهار داشت: «سفر به فطرت گلسنگ» مجموعه شعرهای چکامه(قصیده) و قطعه و دفتر شعر «پیوند زیتون بر شاخه ترنج» شعرهای نیمایی و سفیدم را دربرمی‌گیرد.

آخرین دفتر شعر گرمارودی «خواب ارغوانی» است که به گفته او مجموعه سروده‌هایش درباره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای زمان انقلاب را شامل می‌شود.

این مجموعه شعر از تولیدات دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است که در تیراژ 2500 نسخه توسط انتشارات سوره‌مهر تجدید چاپ شد.

پنجشنبه 26 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط