loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار خاطرات انقلاب وجنگ «زرین‌تاج کیهانی»

خاطرات «زرین‌تاج کیهانی» از دوران انقلاب و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به کوشش فریبا انیسی در دست تدوین است و از سوی مرکز امور زنان نهاد ریاست جمهوری به چاپ می‌رسد.


زرین‌تاج کیهانی
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، دکتر زرین‌تاج کیهانی، متولد سال 1328 و فوق تخصص اعصاب اطفال است. وی از سال 1356 برای مداوای مجروحان در مسیر مبارزات انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

کیهانی از دی‌ماه سال 1359 در جبهه‌های دفاع مقدس در غرب کشور و منطقه سرپل ذهاب و درمانگاه شهید نجمی (اولین مقردرمانی بعد از خط مقدم) حضور داشته است.

فریبا انیسی که تدوین خاطرات این شخصیت را به عهده دارد علاوه بر مصاحبه با زرین‌تاج کیهانی، با بسیاری از دوستان وی نیز گفت‌وگو کرده است.

نویسنده این کتاب، تاکنون60 درصد از کار تدوین خاطرات زرین‌تاج کیهانی را به پایان رسانده است. همچنین بخشی از مصاحبه‌های مورد نیاز این کتاب توسط انوشه میرمرعشی صورت گرفته‌است.

کتاب خاطرات دکتر زرین‌تاج کیهانی بهار1390 توسط مرکز امور زنان نهاد ریاست جمهوری چاپ و منتشر می‌شود.

در زمینه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کتابهای فراوانی در سایت پاتوق کتاب و موسسه کتاب فردا موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 17 فروردین 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط