loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازههای پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در نمایشگاه

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی که در راستای بازتولید معارف و اندیشه‌های اسلامی در حوزه مکتوبات علمی و تخصصی فعالیت دارد، با انتشار 116 عنوان کتاب در سال 89، کتاب‌های جدیدی را در حوزه‌های دین‌شناسی، اندیشه اسلامی، اقتصاد و ... برای ارایه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نوبت چاپ دارد.

اکرم امانی، مسوول روابط عمومی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار داشت: برخی از آثار این مرکز پژوهشی از سوی کانون اندیشه جوان منتشر و ارایه خواهند شد.

وی افزود: از جمله آثاری که از سوی کانون اندیشه جوان برای ارایه در نمایشگاه کتاب زیر چاپ قرار دارند، می‌توان کتاب‌های «گفتمان عدالت در انقلاب اسلامی» اثر سید حسن فخرزارع و نخستین جلد از مجموعه سه جلدی «درباره ادبیات داستانی» نوشته محمدرضا سرشار را نام برد.

امانی کتاب‌هایی مانند «اندیشه‌نامه علامه شعرانی» اثر تالیفی عبدالحسین خسروپناه، «فهم دین» از رمضان علی‌تبار، «فهم در دام تاریخی‌نگری» به قلم محمد عرب‌صالحی، «نظام اقتصادی اسلام» نوشته سیدحسین میرمعزی، «سیاه‌پوشی در سوگ ائمه(ع)» تالیف ابوالحسنی منذر و «عقل در دین‌شناسی ابن‌رشد» به قلم نادر شکراللهی را از جمله آثار تخصصی‌ خواند که این مرکز برای ارایه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در آستانه چاپ دارد.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 14 تا 24 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

دوشنبه 22 فروردین 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط