loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مراسم رونمایی از کتاب «تمدن زایی شیعه»

نویسندگان مرتبط : اصغر طاهرزاده | موسی نجفی | محمد رجبی دوانی

مراسم رونمایی از کتاب «تمدن زایی شیعه» نوشته استاد اصغر طاهرزاده با حضور دکتر موسی نجفی و دکتر محمد رجبی در خانه مشروطه اصفهان برگزار می شود.

این مراسم ساعت 16:30 جمعه 26 فروردین با سخنرانی اساتید در زمینه مسئولیت شیعه در ایجاد تمدن اسلامی در خانه مشروطه اصفهان واقع در خیایان نشاط برگزار خواهد شد.

سلسله مباحث «تمدن زایی شیعه»، حاصل پاسخ به سؤالاتی است که حدود سه سال متمادی و طی نُه جلسه توسط عده ای از طلاب و دانشجویانی که مایل بودند در رابطه با موضوع تمدن اسلامی تحقیق کنند خدمت استاد طاهرزاده مطرح شده و پس از پیاده شدن جواب ها از نوار و تکمیل و تصحیح مطالب توسط استاد به صورت کتاب عرضه شده است.

سلسله مباحث «تمدن زایی شیعه» یا «مسئولیت شیعه در ایجاد تمدن اسلامی» درصدد است در شرایطی که بشریت از فرهنگ مدرنیته سرخورده است و به فکر راه و چاره ای اساسی است، او را متذکر فرهنگی نماید که عاقبت زمین و زمینیان باید به سوی آن فرهنگ باشد تا وعده ی اقامه ی حق، صورت بالفعل به خود بگیرد و هرچه زودتر جهت گیری بشر به سوی آن تمدن شروع شود و بشر به همان اندازه زودتر به بلوغ خود نزدیک گردد.

گفتنی است همه آثار استاد طاهرزاده در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 22 فروردین 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط