loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دلهر‌ه ‌ها» کتابی برای نوجوانان منتشر شد

انتشارات مرتبط : نشر اطراف

کتاب «دلهره ‌ها» نوشته رینا تلگمایر نویسنده آمریکایی با ترجمه بشرا مهرمحمدی از سوی نشر اطراف منتشر و روانه بازار نشر شد.

یکشنبه 11 آبان 1399

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم،‌ «دلهره‌ها» نوشته رینا تلگمایر با ترجمه بشرا مهرمحمدی از سوی نشر اطراف منتشر و روانه بازار نشر شد.

تلگمایر در کتاب دلهره‌ها داستان بیماری گوارشی‌اش را برایمان می‌گوید و اعتقاد دارد ترس‌ها و نگرانی‌هایش بخشی از هویت اوست و برای مهارشان تا جایی که می‌تواند می‌کوشد. او در این کتاب به بچه‌ها می‌گوید که چطور دل‌وجرئت به خرج دهند و از احساس‌شان برای بزرگترها حرف بزنند، آن‌ها را بنویسند، نقاشی‌شان کنند و با دوستان‌شان در میان بگذارند.

تلگمایر درباره‌  آخرین کتابش، دلهره‌ها، می‌گوید: «الهام‌بخش کتاب دلهره‌ها آدم‌های واقعی، مشاوره‌ واقعی و خاطرات واقعی از کلاس چهارم و پنجم دبستان من بوده‌اند. من بیشتر عمرم با دل‌درد و اضطراب دست‌و‌پنجه نرم کرده‌ام. کار آسانی نبوده اما سال‌هاست که هر دوی این‌ها کم‌تر شده‌اند چون کم‌کم یاد گرفتم چطور مهارشان کنم. نه ساله که بودم معلوم نیست از کجا سروکله‌ی هول‌وهراس‌هایم پیدا شد. کلی غیبت از مدرسه داشتم. نسبت به هر احساس غیرعادی کوچکی در شکمم وسواس پیدا کرده بودم. تمام مدت می‌ترسیدم که نکند غذای “اشتباهی” بخورم و مطمئن بودم این غذاها مریضم می‌کنند.»

نویسنده در کتابش با بیان خاطراتش از دوران کودکی و وسواسی که به دلیل حساس بودن معده‌اش پیدا کرده سخن گفته و در آخر کودکان را تشویق می‌کند تا احساسات خود را بیان کنند،‌ درباره‌اش نقاشی بکشند و آهنگ بسازند و خیلی راحت با دوستانشان درباره احساساتشان حرف بزنند.

نشر اطراف این کتاب را در 224 صفحه مصور رنگی به قیمت 62 هزار تومان منتشر کرده است.

خرید کتاب دلهره ها از پاتوق کتاب فردا

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط