loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب «برخورد ائمه(ع) با مدعیان مهدویت»

چاپ نخست کتاب «برخورد ائمه علیهم‌السلام با مدعیان مهدویت» نوشته غلام رسول محسنی ارزگانی از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر و روانه بازار نشر شد._
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب، برخورد ائمه اطهار(ع) با مدعیان مهدویت و آسیب‌هایی را که دامن‌گیر منتظران آن حضرت شده، بررسی کرده است.

امامت و مهدویت، پس از شناخت توحید و رسالت، از ضروری‌ترین مباحث علمی و اعتقادی است. آثار تاریخی و پژوهش‌های اندیشمندان محقق گواه است که مهدویت و انتظار مصلح، از مشترکات همه ادیان توحیدی است و همه منتظرند تا روزی مصلح واقعی و فریادرس انسان‌های ستمدیده ظهور کرده، ظلم و بیداد را به عدل و داد تبدیل کند؛ از این‌رو، فرصت‌طلبان و مدعیان دروغین مهدویت ـ‌که زمنیه مساعدی برای تحقق اهداف نامشروع خود می‌دیدند‌ـ از عقاید پاک مردم سوء استفاده کرده، خود را «مهدی موعود» نامیده‌اند و عده‌ای ساده‌لوح نیز به آنها گرویده، پاسخ مثبت داده‌اند. که این کتاب، آسیب‌هایی را که بر آنان وارد شده را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

کتاب حاضر در 10 فصل سامان یافته است. جلوه‌ای از سیمای مهدی موعود(عج)، ادعای مهدی بودن امام علی(ع) از سوی فرقه سبائیه، مدعیان مهدویت در زمان امام سجاد(ع)، مدعیان مهدویت در زمان امام باقر(ع)، مدعیان مهدویت در زمان امام صادق(ع)، مدعیان مهدویت در زمان امام کاظم(ع)، ادعای مهدویت در زمان امام رضا و امام جواد(ع)، مدعیان مهدویت در زمان امام‌ هادی(ع)، عصر غیبت صغرا و مدعیان مهدویت و آسیب‌شناسی منتظران مهدی موعود(عج)، عناوین فصول دهگانه این اثرند.

چاپ نخست کتاب «برخورد ائمه علیهم‌السلام با مدعیان مهدویت» در شمارگان 1500 نسخه، 240 صفحه و بهای 36000 ریال راهی بازار نشر شد.

گفتنی است درباره مهدویت و ظهور بیش از 40 کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 28 فروردین 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط