loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«انعکاس آفتاب»؛ دربردارنده نثر ادبی درباره امام عصر(عج)

نویسندگان مرتبط : عبد الرحیم سعیدی راد

جدیدترین اثر از عبدالرحیم سعیدی‌راد با عنوان «انعکاس آفتاب» دربردارنده نثر ادبی درباره امام عصر (عج) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) این اثر شامل 102 قطعه نثر ادبی در رابطه با امام زمان (عج) از 72 نویسنده و شاعر است. سعیدی‌راد در این اثر کوشیده تا مجموعه‌ای از نثرهای ادبی که به قلم نویسندگان مطرحی چون محمودرضا اکرامی‌فر، سید مرتضی آوینی، علی شریعتی، فریبا کلهر، عبدالرسول مشکات، سیمین‌دخت وحیدی و ... به رشته تحریر درآمده است را در قالب اثری مجزا تدوین و منتشر کند.

هریک از نویسندگان در این نثرها به بیان درددل‌ها و دغدغه‌های خود با امام زمان (عج) پرداخته‌ و کلام خود در این موضوع را با انواع آرایه‌های ادبی زینت بخشیده‌اند.

مقدمه «انعکاس آفتاب» به قلم محمدرضا سنگری، نویسنده و پژوهشگر، پیرامون موضوع اثر و ویژگی نثرهای این حوزه نگارش یافته و تدوین اثر نیز 6 ماه به طول انجامیده است.

این اثر که در اسفند ماه سال گذشته از سوی انتشارات امینان منتشر شده بود در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

«عبدالرحیم سعیدی‌راد» در سال 1346 در شهر دزفول دیده به جهان گشود. مجموعه شعر او با عنوان «گزیده ادبیات معاصر شماره 77» در سال 1380 برگزیده کتاب سال دفاع مقدس و کتاب سال دانشجویی شد. از آثار او می‌توان به «بعد از باران»، «زخم‌های خورشید»، «فانوس‌های سنگی»، «بر بلندای عشق»، «من راضیم به این همه دوری»، «سه مزار برای یک شهید»، «دیگر عرضی ندارم» و «ساعت به وقت دلتنگی» اشاره کرد.

یکشنبه 28 فروردین 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط