loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حلقه‌های مطالعاتی در مساجد برگزار می‌شود

کلاس‌‌های آموزشی پیرامون مباحث عمومی از سوی کانون اندیشه جوان در تعدادی از مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) این کانون در نظر دارد تا در تابستان امسال جلسات آموزشی پیرامون مباحث عمومی را در تعدادی از مساجد شهر تهران برگزار کند.

این طرح که به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، جوانان و دانشگاهیان حلقه‌های مطالعاتی در زمینه‌های گوناگون را تشکیل داده و در رابطه با مباحث مختلف به تبادل نظر می‌پردازند.

موضوعاتی مانند غرب‌شناسی، داستان‌نویسی، جریان‌شناسی معنوی و... از این دست مباحث هستند که البته تعیین هر یک از این موضوعات به عنوان حوزه مطالعاتی شرکت‌کنندگان، برعهده متولیان و مسئولان مساجد است.

این طرح جهت تکمیل و برنامه‌ریزی در دست بررسی است و اساتید آن با نظر کارشناسان کانون تعیین خواهد شد.

علاوه بر این، این مرکز کلاس‌هایی پیرامون داستان‌نویسی را با حضور احمد شاکری برگزار می‌کند که در این کلاس‌ها به طرح مباحث داستان‌نویسی و نقد آثار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این کلاس‌ها به نشانی این کانون واقع در خیابان وصال شیرازی، کوی بهنام، شماره 19 مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88960536 و 88960409 (داخلی 111) تماس بگیرند.

جمعه 9 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط