loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادگاران 100 خاطره‌ای شهید صیادشیرازی

نویسندگان مرتبط : علی صیاد شیرازی

یازدهمین جلد مجموعه "یادگاران" دربرگیرنده 100 خاطره - داستان درباره شهید صیادشیرازی است. چاپ پنجم این اثر که توسط رضا رسولی تدوین شده، در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

رضا رسولی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار داشت: در کتاب "یادگاران" امیرسپهبد علی صیاد شیرازی، پس از بررسی 4 هزار صفحه مصاحبه با نزدیکان و همرزمان این شهید، تولد تا شهادت وی به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به عرضه پنجمین چاپ این کتاب از مجموعه "یادگاران" در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، درباره تفاوت این اثر با سایر آثار منتشر شده با موضوع شهید صیادشیرازی تصریح کرد: در این اثر جلوه‌های نظامی و سیاسی این شهید کمتر مورد توجه قرار گرفته و بیش از همه سفرها و روزگار وی بازنمایی شده‌اند.

وی ادامه داد: امیرسپهبد علی صیادشیرازی با توجه به برخورداری از روحیه‌ای لطیف، برای نظم اهمیت بسیاری قایل بوده و نگاه ویژه‌ای به ولایت فقیه و فرمایشات مقام معظم رهبری داشته است. این ویژگی‌های می‌توانند به عنوان الگوی رفتاری موفق و توسط این کتاب مورد توجه مخاطبان قرار گیرند.

چاپ 5 جلد 11 مجموعه "یادگاران" با موضوع امیرسپهبد شهید علی صیادشیرازی در غرفه انتشارات روایت فتح در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

یکشنبه 11 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط