loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار 3 عنوان کتاب جدید توسط نشر کتاب فردا

انتشارات مرتبط : کتاب فردا

نویسندگان مرتبط : حسن رحیم پور ازغدی | سید محمد حسین متولی امامی | ناصر یوسف | موسی العربانی | محمدحسن غلامی

تازه های نشر کتاب فردا

سه‌شنبه 11 آذر 1399

انتشارات کتاب فردا 3 عنوان کتاب جدید روانه بازار کتاب کرد.

1 - 2030 مدیریت غرب بر زندگی شرق: گفتارهایی در نقد لایه های پنهان و آشکار «سند توسعه پایدار» | به قلم حسن رحیم پور ازغدی

پس از جنگ جهانی دوم، قدرت های نوظهور در عرصه مدیریت جهان با راه اندازی سازمان های بین المللی کوشیدند که از این طریق، به مدیریت جامعه جهانی و کشورهای توسعه نیافته و در حال توسعه بپردازند.

اسناد بین المللی نه با مشارکت حقیقی همه ملت های جهان که با برنامه ریزی های پست پرده اتاق فکرهای کانون های قدرت و ثروت، تدوین و تنظیم می شوند و هدفی جز کنترل رفتار عمومی کشورهای دیگر ندارند. سند 2030 یکی از همین اسناد بین المللی است که در پست پرده ظواهر و الفاظ و اهداف فریبنده و زیبای خود، اهدافی استعماری را دنبال می کند.

این اثر می کوشد لایه های پنهان سند 2030 را نشان داده و تحلیل و بررسی نماید.

این کتاب در 242 صفحه و با قیمت 29 هزار تومان منتشر شده است.

 

2 - احیای پولطلا: راهبرد خروج از بحران پول اعتباری | نویسندگانناصر یوسف موسی العربانی | مترجمان: سید محمد حسین متولی امامی / محمدحسن غلامی

کتاب «احیای پولطلا» ترجمه ای است از کتاب «رؤیة نقدیة فی أزمة الاموال غیر الحقیقیة»، نوشته دو پژوهشگر الجزایری و از اساتید برجسته دانشگاه اسلامی - بین المللی مالزی. در این کتاب، ماهیت پول های اعتباری و چگونگی ظلم سیستمی نظام پولی جدید به ملت ها مورد بررسی دقیق قرار گرفته و «رجوع به پول طلا» به عنوان راهکار خروج از بحران پول اعتباری پیشنهاد شده است.

هدف از این ترجمه، نشان دادن هم زبانی برخی متفکران جهان اسلام برای گذار از نظام پولی و بانکی رایج، و وجود زمینه های فرهنگی برای رجوع به پول طلاست. در مقدمه این کتاب تصریح شده: «محتوای این کتاب، تنها راه کار نجات جهان اسلام و مسلمانان از سلطه اقتصادی امریکا و ایجاد بستر مناسب تحقق اهداف قرآنی در جامعه است».

احیای پولطلا: راهبرد خروج از بحران پول اعتباری در 162 صفحه و با قیمت 20 هزار تومان منتشر شده است.

 

3- درآمدی بر نظریه پولطلا (نظام پولی تمدن نوین اسلامی) | نویسندگان: سید محمد حسین متولی امامی | محمدحسن غلامی

در هر یک از تمدن های اسلام و غرب، نوع «پول»، تعیین کننده ساختار اقتصاد معیشت است. پول مانند خون، در پیکره نظام اقتصادی جریان می گیرد و ثروت را به تناسب سیاست های حاکم، به تمامی بخش ها و طبقات اجتماعی می رساند. گاهی نوع پول، بستر عادلانه تقسیم ثروت و امکانات را ایجاد می کند و گاهی، بستر ظلم، شکاف طبقاتی و ویژه خواری را ایجاد کرده و امکان تمرکز ثروت و تشکیل نظام سرمایه داری می شود.

پول اعتباری بستری مناسب برای نظام سرمایه داری و امکان آن است؛ چراکه ماهیت پول اعتباری، امکان «خلق پول از هیچ» را به وجود می آورد و مدیریت پول و تخصیص منابع را به دست سرمایه سالاران قرار می دهد. جمهوری اسلامی برای نیل به تمدن نوین اسلامی، نیازمند بستر پولی سالم، عادلانه و انسانی است و پولطلا زمینه تحقق چنین بستری را فراهم می کند؛ چراکه پولطلا، تورم گریز و تحریم ناپذیر است.

این کتاب درآمدی است بر نظریه پولطلا.

درآمدی بر نظریه پولطلا (نظام پولی تمدن نوین اسلامی) در 274 صفحه و با قیمت 32 هزار تومان توسط انتشارات کتاب فردا به چاپ رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط