loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سه دیدار» نادر ابراهیمی در نمایشگاه

نویسندگان مرتبط : نادر ابراهیمی

جلد 1و 2 کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» نوشته زنده‌یاد نادرابراهیمی، در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران در اختیار علاقه مندان به آثار این نویسنده قرار خواهد گرفت.

جلد اول و دوم کتاب «سه دیداربا مردی که از فراسوی باورما می‌آمد» که نادر ابراهیمی آن را در بین سال‌های 75 تا 77 نوشته و برای نخستین‌بار توسط حوزه هنری در سال 77 منتشر شده، توسط سوره مهرچندی پیش دوباره منتشر شد و درایام نمایشگاه کتاب در دسترس دوستداران این نویسنده قرارمی‌گیرد.

کتاب «سه دیدار با مردى که از فراسوى باورما مى‏آمد» درجلد نخست خود با عنوان «رجعت به ریشه‏ها» داستان ‏بلندى درباره زندگى امام خمینى(ره) است، که نویسنده درآن ‏کوشیده ابعاد مختلف شخصیتى ایشان را در قالب داستان بررسى‏کند.

شرح وقایع دوران کودکى امام راحل و شکل‏گیرى شخصیت وى در دامن پرمهرمادر و صاحبه خانم (عمه ایشان)، مرام و منش پدرامام(ره) ونحوه ‏شهادت ایشان، حضور بنیانگذار کبیر انقلاب در کلاس درس مدرس، بررسى ‏شجره‏نامه اجداد، امام و شرحى از زندگى پدر بزرگ ایشان، مراحل‏آشنایى امام(ره) با دفتر حاج‏آقا ثقفى تا ازدواج، موارد و عناوینی است که نویسنده به شرح آنها پرداخته است.

«درمیانه میدان» عنوان جلد دوم مجموعه «سه دیدار با مردى که از فراسوى باور ما مى‏آمد» است که روایتی دیگر از زندگى‏نامه امام خمینى(ره) در قالب‏ داستان است.

گفتنی است که دراین کتاب مواردی مورد اشاره نویسنده قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به فصولی همچون: خاطراتى از پدردر زندان شاهى و شهادت وى درآنجا درایام قبل از تولد امام «روح‏الله»، استفاده از افکار و سخنان عمه «صاحبه خانم»، دوران مبارزه در جوانى، حضور با برادر جهت ‏تحصیل علوم حوزوى در اصفهان، سال مصیبتى که «وبا» ۸ تن ازنزدیکترین افراد «امام روح‏الله خمینى» را به کام مرگ کشاند، حکایت‌هایى از همسر امام(ره) که همیشه یاور و مشوق همسرش در راه‏ مبارزات سیاسى بودند، خاطراتى از مبارزات رجال آن زمان و… اشاره کرد.

گفتنی است جلد اول در 245 صفحه و جلد دوم در 270 صفحه، قطع رقعی و در تیراژ 2 هزار و 500نسخه و با قیمت دو جلد 9 هزار تومان روی پیشخوان سوره مهر در نمایشگاه کتاب قرار خواهد گرفت.

گفتنی این کتاب و بقیه آثار این نویسنده و هنرمند در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط