loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«عملیات روانی رژیم صهیونیستی» در نمایشگاه کتاب

چاپ نخست کتاب «عملیات روانی رژیم صهیونیستی» به قلم حجت‌الله مرادی از سوی نشر ساقی منتشر و امروز در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان عرضه شده است.

این اثر در 25 بخش تهیه و تنظیم شده است. «پژوهشی جدید از عملیات روانی رژیم صهیونیستی»، «جنگ رسانه‌ای حزب‌الله لبنان»، «سینما ابزار قدرت نرم رژیم صهیونیستی»، «مدیریت رسانه‌ای صهیونیسم» و «لابی یهود و سینمای آمریکا» عنوان برخی از بخش‌های این اثرند.

براساس مطالب کتاب، در سال‌های آغاز تاسیس رژیک صهیونیستی، رهبران آن در فکر خلق یک اصطلاح تبلیغاتی جدید برای پخش اطلاعات و افکار بودند. راه حل میانه در این زمینه، ارجاع آن به واحد کوچکی از شعبه‌های سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی بود. نخستین کسی که به اهمیت تبلیغات پی‌برد، زن کارمندی بود که در این بخش کار می‌کرد. با آغاز جنگ و اشغال فلسطین، در این زمینه یک راه حل میانه این بود که دفتر وزارت خارجه مسوول تبلیغات خارجی و آژانس یهود مسوول تبلیغات برای جمع کردن یهودیان جهان باشد و بخش جدید با عنوان «مرکزاطلاع رسانی» مسوول تبلیغات برای کل سکنه‌ای کشور شود. عنوان جدید برای این بخش بیانگر نزاع بر سر استفاده از این اصطلاح (عملیات روانی) است.

چاپ نخست کتاب «عملیات روانی رژیم صهیونیستی» توسط نشر ساقی از سومین روز بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 18 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط