loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیدگاه شهید آوینی درباره تلویزیون

نویسندگان مرتبط : سید مرتضی آوینی

چاپ دوم کتاب "ما را به کجا می‌برند؟" در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است. در این کتاب، به کوشش وحید جهان تیغ، رسانه تلویزیون از منظر شهید سیدمرتضی آوینی بررسی شده است.

"ما را به کجا می‌برند؟" در 14 بخش تدوین شده و گزیده فرمایشات امام خمینی (ره) درباره تلویزیون، گزیده فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون تلویزیون، ماهیت تلویزیون، سینما و تلویزیون، تلویزیون و اوقات فراغت، تلویزیون و کودک، جذابیت و تلویزیون، تبلیغ و تلویزیون، مخاطب و تلویزیون، بیماری تلویزیون، مراکز آموزشی، نمونه‌ها، چه باید کرد؟، نامه شهید آوینی به مقام معظم رهبری، عناوین این بخش‌ها هستند.

چاپ دوم کتاب "ما را به کجا می‌برند؟" در قطع خشتی کوچک و 100 صفحه، با شمارگان 5000 نسخه و بهای 15000 ریال از سوی نشر سمیع در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، راهرو 21 شبستان مصلای تهران، غرفه شماره 28 عرضه شده است.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 18 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط