loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«تولد یک پروانه»؛ پرفروش در کانون اندیشه جوان

نویسندگان مرتبط : کانون اندیشه جوان

کانون اندیشه جوان با 27 عنوان کتاب در سری "مشق آزاد" در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شد که در این مجموعه، کتاب‌های، "تولد یک پروانه" درباره شهید آوینی و "گزارش از یک موج" با موضوع علی شریعتی با استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمد سرشار، مدیر کانون اندیشه جوان، درباره این انتشارات اظهار داشت: کانون اندیشه جوان، وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، از سال 1377 به عنوان موسسه‌ای پژوهشی، تبلیغی، ترویجی، با هدف تبیین نظریه‌ها و تئوری‌های علمی در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به انتشار 320 عنوان کتاب در سال‌های گذشته و عرضه 80 عنوان اثر چاپ نخست در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اضافه کرد: برگ برنده این ناشر نسبت به سایر سازمان‌ها را مخاطب‌شناسی و ذائقه‌سنجی بر اساس روش‌های علمی و پیمایشی است. سپس با بررسی علاقه‌مندی مخاطبان، آثار مناسب تولید می‌شوند.

مدیر کانون اندیشه جوان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین قالب‌های تولید اثر در این انتشارات، مجموعه‌های "مشق آزاد" است. در این سری به صورت فشرده زندگی‌نامه، افکار و اندیشه چهره‌های مورد توجه جوانان مانند، امام‌خمینی‌(ره)، آیت‌الله خامنه‌ای، علی شریعتی، سیدمرتضی آوینی و جبران خلیل جبران، منتشر می‌شوند. در واقع در تمام این آثار نسبت هر شخصیت با گفتمان انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر کانون اندیشه آزاد، در سری مشق آزاد، 27 عنوان کتاب در نمایشگاه 24 عرضه شده که "تولد یک پروانه" درباره شهید آوینی و "گزارش از یک موج" با موضوع علی شریعتی با استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند. همچنین مجموعه 10 جلدی "دخترانه" از سری مشق آزادها از دیگر آثار پرفروش این ناشرند.

همچنین مجموعه 8 جلدی انقلاب اسلامی با عناوینی مانند، "درآمدی به نظریه انقلاب اسلامی"، "آثار و نتایج انقلاب اسلامی ایران"، "درآمدی به کارنامه فرهنگی انقلاب اسلامی"، "آسیب‌شناسی انقلاب اسلامی"، "چالش‌های سیاسی پیش‌روی انقلاب اسلامی" در غرفه انتشارات کانون اندیشه جوان مورد توجه مخاطبان قرار گرفته اند.

گفتنی است همه آثار کانون اندیشه جوان در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 26 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط