loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «حزب‌الله؛ حقایق و ابعاد» از روایت فتح

یکی از مدیران فروش روایت فتح گفت: کتاب «حزب‌الله؛ حقایق و ابعاد» با پرداختن به مسائل لبنان و مقاومت توسط زیبا اکبرزاده ترجمه و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه شده است.

محمد موسوی از مدیران فروش روایت فتح در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص جدیدترین آثار ارائه شده موسسه روایت فتح اظهار داشت: مجموعه سرداران روایت کوتاهی است که به زندگی شهید بروجردی در دو کتاب «غریب غرب» و «مثل من و تو» می‌پردازد. همچنین کتاب «شهیدان قاضی» مجموعه خاطرات مادر شهیدان قاضی است که در این کتاب بررسی و تدوین شده است. کتاب «سومین رئیس جمهور» ترجمه سمیه طباطبایی است که با بررسی زندگی رئیس جمهور اوکراین و انقلاب مخملی اوکراین برای نخستین بار در این نمایشگاه ارائه شده است.

موسوی با اشاره به دیگر آثار جدید این موسسه در نمایشگاه کتاب گفت: کتاب «حزب‌الله؛ حقایق و ابعاد» نوشته فضیل ابونصر است که توسط زیبا اکبرزاده ترجمه شده است.

وی در ادامه افزود: کتاب «جای پای فرهاد» مجموعه خاطراتی است که زندگی مادر یک شهید زرتشتی را بررسی می‌کند. همچنین کتاب «قطار احمر» با روایت زندگی شهیده تهمینه اردکانی از کتابهای ارائه شده این موسسه است.

یکی از مدیران فروش موسسه روایت فتح یادآور شد: مجموعه یادگاران با بررسی زندگی و خاطرات شهید جهان‌آراء و همچنین مجموعه «اسارت در هور» با بررسی خاطرات و زندگی دو خلبان عملیات بدر به نام‌های حمید و جهانشاه است که در این غرفه برای نخستین بار عرضه شده است.

وی در پایان با اشاره به نرم‌افزارهای موجود در این غرفه اظهار داشت: نرم‌افزار «موساد»، «CIE»، «کا‌.گ‌.ب» و عملیات روانی جنگ خبری پرداخت و گفت: از آثار شهید مرتضی آوینی مجموعه نرم‌افزاری تهیه و در این نمایشگاه عرضه شده است.

گفتنی است همه آثار انتشارات روایت در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط