loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سوره اندیشه ویژه‌نامه «اندیشه منیر» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید منیرالدین حسینی الهاشمی

ماهنامه سوره اندیشه به مناسبت بزرگداشت دهمین سالگرد در گذشت استاد سیدمنیرالدین حسینی الهاشمی، ویژه‌نامه‌ای با عنوان اندیشه منیر درباره تحول در علوم انسانی منتشر کرد.

در این ویژه‌نامه به مناسبت بزرگداشت دهمین سالگرد در گذشت استاد سیدمنیرالدین حسینی الهاشمی، بنیانگذار فرهنگستان علوم اسلامی منتشر شده به مباحثه تحول در علوم انسانی اختصاص دارد.

در این ماهنامه گفتارها و نوشتارهایی از حجت‌الاسلام سید‌محمدمهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمعزالدین حسینی الهاشمی، سیدداوود ساجدی از قدیمی‌ترین شاگردان استاد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رهدار، سیدمحمدجعفر مرعشی ، سعید زاهد زاهدانی، آیت‌الله راستی کاشانی، آیت‌الله حائری‌ شیرازی، آیت‌الله مصباح یزدی‌، آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی آمده است.

همچنین در این شماره گفتارها و نوشته‌هایی از مسعود درخشان، آیت‌الله هادوی تهرانی، محمد رجبی، حسین کچوئیان، خسرو باقری، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، مهدی مشکی، ابراهیم فیاض، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سوزنچی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، جمیله علم‌الهدی، موسی نجفی، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر میرسپاه، حسن عباسی و حجت‌الاسلام و المسلمین رضا برنجکار به چاپ رسیده است.

در ابتدای این ماهنامه در بخشی با عنوان درباره استاد به معرفی سیید‌منیرالدین حسینی بنیانگذار فرهنگستان علوم اسلامی پرداخته شده است، در ادامه در بخش سه فصل با سید منیر ادوار فعالیت علمی استاد سیدمنیرالدین حسینی الهاشمی در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام میرباقری بررسی شده است.

در ادامه این شماره از مجله در بخشی با عنوان ساختاری برای پیشبرد انقلاب اسلامی زمینه‌های فکری تأسیس فرهنگستان علوم اسلامی و سیر فعالیت‌های صورت گرفته در بیان استاد حسینی آمده است.

در بخشی از این ماهنامه با عنوان کمیته علمی به معرفی رضا داوری اردکانی، آیت‌الله حائری شیرازی، حجت‌الاسلام میرباقری، مسعود درخشان، حجت‌الاسلام رشاد، سید‌سعید زاهد زاهدانی، سعید زیباکلام، حمید پارسانیا، سیدمحمدجعفر مرعشی، حسین کچوئیان، ابراهیم فیاض، حجت‌الاسلام علی مصباح، حسن رحیم‌پور ازغدی، موسی نجفی، محمدتقی سبحانی، حجت‌الاسلام عبدالعلی رضایی، حسین نجابت، حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی و حجت‌الاسلام علیرضا پیروزمند آمده است.

در بخش مقالات هم خلاصه مقالاتی از محمدرضا خاکی قراملکی، احمد رهدار، سیدسعید زاهد، احمد عابدی، حسین ذوالفقارزاده، محمدباقر حبی، عبدالعلی رضایی، مصطفی جمالی، یوسف حسین‌نژاد و ... آمده است.

این ویژه‌نامه به همت ماهنامه سوره اندیشه به مناسبت بزرگداشت دهمین سالگرد در گذشت استاد سیدمنیرالدین حسینی الهاشمی، به بهای 20000 ریال منتشر شد.

این نشریه و بقیه آثار درباره فرهنگستان علوم اسلامی و آثار استاد علامه حسینی شیرازی و استاد میرباقری در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط