loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب جدید آیت الله امینی: ازدواج، موانع و راهحلها

نویسندگان مرتبط : ابراهیم امینی

دوشنبه 2 خرداد 1390

کتاب ازدواج، موانع و راه حل ها به قلم آیت الله ابراهیم امینی از سوی مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. 

آیت الله ابراهیم امینی در کتاب «ازدواج، موانع و راه حل‌ها» به جمع‌آوری مسائلی که سالیان گذشته در مورد ازدواج در خطبه های نماز جمعه بیان کرده پرداخته است.

عناوین این کتاب در پنج فصل عبارت است از «ازدواج از دیدگاه اسلام؛ اهداف و منافع»، «ضرورت دقت در انتخاب همسر و صفات همسر خوب»، «راه های شناخت همسر»، «مناسب ترین سنین ازدواج و علل تأخیر و راه حل ها» و «مسئولان ازدواج».

مؤلف در بخشی از مقدمه کتاب آورده است: «یکی از مسائلی که در آن خطبه ها مورد بحث واقع شد و بیش از دیگر موضوعات درباره‌اش بحث کردم ازدواج جوانان و تشکیل خانواده بود. این مسئله را بدین جهت انتخاب کردم که در شرایط کنونی جامعه یک ضرورت بود. در طول چند سال و در جلسات متعدد، مسائل مختلف آن را مورد بحث قرار دادم و به مقداری که وقت اجازه می‌داد درباره‌اش بحث کردم. من در انتخاب این موضوع احساس وظیفه کردم اما مقدار تأثیرش را در جامعه نمی‌دانم؛ امیدوارم بی اثر نباشد.» 

گفتنی است، علاقمندان می توانند از متن گفتاری خطبه ها و فایل صوتی آن در پایگاه اطلاع رسانی آیت الله ابراهیم امینی به نشانی http://www.ibrahimamini.ir/ استفاده کنند.

کتاب ازدواج، موانع و راه حل‌ها به قلم آیت‌الله ابراهیم امینی در سال1390 با شمارگان 1500 نسخه در 216 صفحه با قیمت 3500 تومان به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است.

گفتنی است، از آیت الله ابراهیم امینی کتاب های بسیاری منتشر شده است که در این بین می توان از کتاب های همه باید بدانند، بررسی مسائل کلی امامت، وحی در ادیان آسمانی، همسر داری، تربیت، اسلام و تعلیم و تربیت، آشنایی با وظایف و حقوق زن، پیامبری و پیامبر اسلام، آشنایی با اسلام، خداشناسی، معاد در قرآن، جوان وهمسر گزینی و امامت نام برد. 

در زمینه ازدواج و خانواده کتابهای فراوان و مفیدی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط